کد خبر 363599
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان با بیان اینکه بوی نامطبوعی که شهروندان را آزار می‌دهد مربوط به آزادسازی هیدروکربن تولید شده یک کارخانه روغن‌نباتی است، گفت: اخطارهای لازم داده شده و اقدامات در مرحله قضایی قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، قربانعلی‌محمدپور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان، اظهارکرد: مسئولان این کارخانه روغن‌نباتی باید برنامه جامعی برای رفع مشکل به مرحله اجرا در آورند و در این رابطه اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست با قدرت در حال پیگیری موضوع است.

وی تصریح‌کرد: این کارخانه روغن نباتی در زمان ساخت تاییدیه‌های استقرار و مکان‌یابی را اخذ کرده است، اما باید در طول فعالیت نیز مسئولان به رعایت ضوابط‌ زیست‌محیطی پایبند باشند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست زنجان با اشاره به اعتراضات موجود در مورد فعالیت شهرک روی واقع در جاده بیجار، اظهارکرد: این شهرک در ابتدای کار با عنوان محلی برای فعالیت کارگاه‌های کوچک راه‌اندازی شد، اما به مرور صنایع بیش از ظرفیت محل فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تصریح‌کرد: مشکل سوءمدیریت پسماند وجود دارد که موضوع توسط کارشناسان زیست‌محیطی در حال پیگیری است و امیدواریم با تعامل بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

محمدپور همچنین به موضوع آلودگی آب، خاک و هوا در پی فعالیت کارخانه سرب و روی اشاره کرد و گفت: ادعای این مطلب نیاز به مطالعات دقیق و بلندمدت دارد که تاکنون در این زمینه اقدامی انجام نشده و نمی‌توان به صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح می‌شود نیز استناد کرد.

وی ادامه‌داد: اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست زنجان پارامترهای مورد نظر خود را به مسئولان شرکت اعلام کرد و منتظر عملیاتی شدن آن‌ها است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عيسوي از اهواز ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    يه گزارشي هم از بوي گند در اهواز که هر چند وقت تا چند روز در همه شهر منتشر ميشه تهيه کنيد
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    انگار تنها چیزی که برای بعضیا مهم نیست حق الناسه. گرفتن نعمت هوای تازه از مردم در مقابل سود شخصی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس