کد خبر 363392
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برنامه‌هایش را برای هدایت تیم ملی جوانان به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آقای دانشجو با من تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی جوانان را به من دادند و قرار شد امروز به فدراسیون بیایم و برنامه‌هایم را ارائه کنم. من هم امروز به فدراسیون آمدم و برنامه‌هایم را ارائه کردم. دوست دارم با جوانان کار کنم چون اگر دوست نداشتم قطعا به اینجا نمی‌آمدم. البته بحث ملی هم در میان است و به همین دلیل علاقه زیادی دارم که به تیم ملی کمک کنم.

وی افزود: من نظرات خودم را مطرح کردم. فکر نمی‌کنم بحث بازی با اسم‌ها مطرح باشد. امیدوارم آقایان تصمیم درستی بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار در تیم‌ جوانان فوق‌العاده سخت است، اظهار کرد: ما تیم خوبی داریم اما همیشه گفته‌ام باید در بحث تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهیم و توجه بیشتری به تیم‌های پایه انجام شود. ما همه جور قانونی در لیگ برتر‌مان می‌گذاریم نمی‌دانم چرا قانونی نمی‌گذاریم که بازیکنان جوان در بین یازده بازیکن در لیگ برتر بازی کنند. اگر این کار را بکنند ما در 5-6 سال آینده تیم خیلی خوبی را خواهیم ساخت. جوانان ما باید بازی کنند.

خداداد عزیزی ادامه داد: تیم ملی جوانان قبلی هم از بازیکنان مستعد خوبی برخوردار بود اما متاسفانه هیچ کدام از آنها در هیچ باشگاهی بازی نمی‌کردند اگر هم بازی می‌کردند روی نیمکت می‌نشستند.

عزیزی درباره بازی ایران و کره و همچنین پیروزی 6 بر 2 که ایران مقابل این تیم به دست آورده بود نیز گفت: فکر نمی‌کنم نتیجه 6 بر 2 باز هم تکرار شود. این گونه نتایج کم در فوتبال رخ می‌دهد. شاید آن‌ها به ما 6 گل بزنند ولی فعلا ما نمی‌توانیم.

او درباره قرارداد کی‌روش هم گفت: قرارداد کی‌روش بسته شده و ما دیگر چاره‌ای جز حمایت از او نداریم. کار تیم ملی در جام ملت‌های آسیا سخت است زیرا ما با سه تیم عرب بازی داریم. درست است که از نظر فنی از عرب‌ها جلوتریم ولی آنها جنگ روانی را به خوبی بلدند.

خداداد عزیزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اختلاف علی دایی و محمد مایلی کهن اشاره کرد و گفت: این دعواها در خانواده رخ می‌دهد و باید در خانواده فوتبال حل شود. همه اهالی فوتبال مخالف این بودند که محمد مایلی‌کهن به زندان برود. هم من که شاگرد مایلی‌کهن هستم و رفیق دایی مخالف این قضیه بودم اما متاسفانه حاشیه‌ها در فوتبال ما وجود دارد. شما نگاه کنید برنامه 90 که پربیننده‌ترین برنامه صداوسیماست به خاطر توجه به حاشیه‌ها بیننده دارد. اگر به حاشیه‌های فوتبال توجه نکنند 4 نفر هم برنامه 90 را تماشا نمی‌کنند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر من سرمربی تیم ملی جوانان شوم توقع حمایت دارم. یا از تیم ملی حمایت می‌کنند یا کنار می‌روم.

او درباره نظارت کی‌روش در تیم ملی جوانان هم گفت: ایرادی ندارد. کی‌روش هم می‌توند بیاید نظارت کند. نباید فراموش کنیم کی‌روش مربی کوچکی نیست و از دانش فنی بالایی برخوردار است. من نظراتش را گوش می‌کنم و می‌تواند بر تیم ملی جوانان نظارت کند.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    چه عجب يه كاره خوب إز فدراسيون ديديم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس