کد خبر 363083
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

نیروهای آتش‌نشان در ایالت کانزاس آمریکا زن 36 ساله‌ای را پیدا کردند که پس از آزار جنسی در آتش انداخته شده بود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پلیس کانزاس اعلام کرد: قربانی پس از آنکه به شدت مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفته در میان شعله‌ آتش انداخته شده است. نیروهای آتش‌نشان در کانزاس پس از دریافت تماسی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک پارک محلی به این پارک اعزام و با این جنایت دردناک مواجه شدند.

پلیس کانزاس با بیان اینکه جنایت وحشتناکی رخ داده اعلام کرد که این زن در شرایط جسمی بد به بیمارستان منتقل شد. پلیس آمریکا در حال جمع آوری شواهد برای شناسایی سریع‌تر مظنون یا مظنونین این حادثه و روشن شدن جزئیات آن است.

وقوع جرائمی مشابه اخیرا در این منطقه از کانزاس گزارش شده‌ است. ماه گذشته، یک مرد 35 ساله به اتهام تجاوز به یک پیرزن 100 ساله محکوم شد. همچنین پیش از این جوان 18 ساله‌ای نیز به اتهام آزار جنسی یک زن 76 ساله به 61 سال حبس محکوم شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس