دبیر کل مجمع نیروهای خط امام درباره برائت اصلاح‌طلبان ...

شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشد

گروه سیاسی مشرق - سید هادی خامنه‌ای با حضور در غرفه مشرق در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، درباره استفاده از رسانه‌های مجازی گفت: من خیلی از پایگاه‌های اینترنتی استفاده نمی‌کنم و اگر ضرورتی داشته باشد به‌صورت مکتوب شده در اختیار بنده قرار می‌گیرد.

این فعال اصلاح‌طلب در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه مذاکرات هسته‌ای گفت: بنده در حد اطلاعات خودم تحلیل می‌کنم و از پشت صحنه مذاکرات اطلاعی ندارم. در این زمینه، حتی اگر به نتیجه دلخواه هم نرسیم، قسمتی از اغراض ما تأمین‌شده و همین کفایت می‌کند؛ یعی، همین اندازه که برای نظام احترام قائل می‌شوند، نظام را به مسخره نمی‌گیرند و ما را جدی می‌گیرند، مسئله مهمی است، یک‌طرف ایران و در طرف دیگر رؤسای شش کشور مسائل هسته‌ای را پیگیری می‌کنند، همین اهمیت دارد و اگر توافق به نتیجه نرسد همه‌چیز برمی‌گردد به حالت سابق، از سوی دیگر، به نظر بنده تحریم‌ها تا ابد ادامه پیدا نخواهد کرد، چون هم به ضرر ماست و هم به ضرر آن‌ها. در ضمن ایران هم نشان داده است باوجود تحریم‌ها، می‌تواند کار خود را به جلو ببرد و فقط باید هزینه بیشتری متحمل بشود.

وی افزود: توافق مطلوب این است که صد در صد نظراتمان درباره توافق هسته‌ای تأمین بشود، البته بنده درباره ارقام و اعداد مطلوب اطلاعی ندارم و قطعاً طرف مقابل هم با خواسته‌های ما مخالفت‌هایی دارد.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام گفت: برای انتخابات مجلس در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور داریم و نماینده ما در این شورا حضور دارد و برای انتخابات خبرگان اطلاعی ندارم که شورای هماهنگی برنامه‌ای دارد یا خیر، ولی شاید در آینده برنامه‌هایی برای خبرگان داشته باشند و سعی کنند به کاندیداهای مشترک برسند.

هادی خامنه‌ای همچنین درباره تکذیب شعار نه غزه نه لبنان از سوی اصلاح‌طلبان در روز قدس 88 بعد از گذشت 5 سال از این حادثه، گفت: ما بیکار نیستیم که هر روز تکذیبیه بدهیم که فلان مسئله دروغ است یا صحیح است و اگر این دروغ به شخص من زده می‌شد، بنده تکذیب نمی‌کردم. وی در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از 5 سال تکذیب کردید گفت: از بنده درباره این مسئله سؤال شد و در جواب به سؤال پاسخ دادم.

وی در ادامه افزود: من و آقای محتشمی پور درباره مسئله فلسطین تعصب‌داریم و نهادی که در حال حاضر آقای شیخ‌الاسلام در آنجا حضور دارد، توسط بنده و محتشمی پور تأسیس‌شده است، بنابراین، من در این مسئله تعصب خاصی دارم.

وی درباره اظهار نظر محتشمی‌پور بعد از روز قدس 88 که گفته بود "بحث اینجاست که وقتی در یک کشور کسانی شعار فلسطین را می‌دهند که بیشترین ظلم را در حق جوانهای خودشان می‌کنند، این یک عکس العمل طبیعی از یک مظلوم است که کتک می‌خورد و زندان می‌افتد، کمترین عکس العملش است"[1]، گفت: من نمی‌دانم آقای محتشمی‌پور چه حرفی زده است و بعید می‌دانم که ایشان چنین جوابی به شما داده باشد.

شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشد

شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشد// آماده انتشارمدیر مسئول روزنامه توقیف شده حیات نو در ادامه گفت: آن‌هایی که شعار نه غزه نه لبنان سردادند، اصلاح‌طلب نبودند و صداوسیما از میان چند میلیون نفر، فقط از این گروه تصویربرداری کرده است و باید در این زمینه پاسخگو باشد و توضیح بدهد که چگونه از میان این جمعیت چهار میلیونی، فقط از آن چند نفر با کیفیتی بالا تصویربرداری کرده است؟! صداوسیما باید پاسخ بدهد که تصاویر افرادی را که عکس امام را پاره کردند و شعار دادند، از کجا پیداکرده و منتشر کرده است؟! صداوسیما متهم است که این افراد را انتخاب کرده و تصاویر آن‌ها را نشان داده است و این مسئله واقعیت ندارد.

وی همچنین درباره فتنه‌گرانی که در روز عاشورا شعارهای هنجارشکنی همچون «استقلال، آزادی جمهوری ایرانی» سردادند، گفت: این مسئله هم مانند روز قدس بوده و بازهم صداوسیما باید پاسخگو باشد که این افراد چه کسانی بوده‌اند و از کجا آمده‌اند؟! این اظهارات منطق اصلاح‌طلبان نبوده و هر حرفی از این جنس مطرح شود، رسماً تکذیب می‌شود و این حرف‌ها همه دروغ است. باید از عده‌ای که در تظاهرات بودند پرسید که شما وابسته به کدام گروه هستید، شاید از اصولگرایان بوده‌اند!

مهمان مشرق همچنین درباره حمایت میرحسین از فتنه‌گران در روز قدس و عاشورا گفت: اینکه میرحسین به این افراد خداجو می‌گوید، منظورش همه افرادی است که در راهپیمایی شرکت کرده‌اند، نه آن عده خاص و حرف بنده هم همین است.

شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشد// آماده انتشار

از سوی دیگر، همراه حجت‌الاسلام خامنه‌ای با ورود به گفتگو و در حمایت از فتنه‌گر در حصر گفت: شما بروید بیانیه 27 جناب مهندس موسوی را مطالعه کنید و ببینید ایشان در آن بیانیه از کسانی که شعار هنجارشکنانه داده‌اند، تبری جسته است! (البته باید به ایشان تذکر بدهند که میرحسین موسوی بنابر اسناد، بیانیه 27 ندارد)

در ارتباط با گفتگوی حجت‌الاسلام خامنه ای با مشرق، ذکر چند نکته ضروری است که برای تبیین مخاطبین در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

حجت‌الاسلام خامنه‌ای شب 23 تیرماه امسال در مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان در حسینیه دارالزهرا (س) و در سخنرانی خود که همزمان با حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه بود، گفت: "عده‌ای گفتند فلان جریان وابسته به اصلاحات شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سر داده است. این یک دروغ شاخدار است زیرا هیچ‌کس از وابستگان به اصلاحات و کسانی که به مردم و انقلاب ایمان دارند، چنین عقیده‌ای ندارند.

شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشد// آماده انتشاردبیرکل مجمع نیروهای خط امام خاطرنشان کرد: این دروغی است که به اصلاح‌طلبان بسته‌اند مثل همه حرف‌های دیگری که زده‌اند و ما باید با اظهاراتمان، با بیانیه‌ها و ابزارهایی که در اختیار داریم این دروغ را تکذیب کنیم، به مظلومان کمک کنیم و نشان دهیم آنچه که برخی مغرضان می‌گویند، دروغ است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از مردم غزه، تصریح کرد:‌ ما باید از چند بابت از مردم غزه حمایت کنیم؛ یکی وابستگی انسانی است به این معنا که سرنوشت همه ما به هم متصل است و دیگر این که امنیت ما از امنیت مردم فلسطین جدا نیست".[2]

1- با توجه به اظهار نظر حجت‌الاسلام خامنه‌ای در ماه رمضان و متن فوق و همچنین با توجه به گفتگوی وی با مشرق، مشخص می‌شود که ایشان در جلسه سخنرانی خود با توجه به حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه، گریزی به ماجرای روز قدس سال 88 می‌زند و به دنبال تبرئه اصلاح‌طلبان از ننگ فتنه 88 است و هیچ سؤال جوابی مطرح نبوده است که ایشان مجبور به پاسخگویی باشد، یعنی جریان اصلاحات به دنبال زدودن لکه ننگ روز قدس از سوابق خود است.

2- حجت‌الاسلام خامنه‌ای در ادامه سخنرانی خود در شب 23 ماه رمضان به نکته جالبی اشاره می‌کند، وی می‌گوید: " این دروغی است که به اصلاح‌طلبان بسته‌اند مثل همه حرف‌های دیگری که زده‌اند و ما باید با اظهاراتمان، با بیانیه‌ها و ابزارهایی که در اختیار داریم این دروغ را تکذیب کنیمباید از ایشان پرسیده شود اگر این دروغ انقدر مهم است که اصلاح‌طلبان باید از همه ابزار خود برای تکذیب آن استفاده کنند، چرا بعد از 5 سال به یاد تکذیب آن افتادید؟ آیا عقل سلیم این توجیه جنابعالی را می‌پذیرد جریانی که مدعی انقلابی‌گری و پیروی از خط امام را دارد، بعد از 5 سال تازه به فکر بیفتد شعارهایی خلاف اصول انقلاب اسلامی همچون حمایت از شعار نه غزه نه لبنان را تکذیب کند؟

3- دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در گفتگوی خود اشاره می‌کند که اصلاح‌طلبان از جمله آقای محتشمی‌پور از این شعار حمایت نکرده‌اند، در ادامه توجه حجت‌الاسلام خامنه‌ای را به یکی دو نمونه از اظهار نظرهای هم طیفی‌های ایشان درباره شعار نه غزه نه لبنان جلب می‌کنیم تا دقیق بدانند نظر اصلاح‌طلبان درباره این حادثه تاریخی چیست.

حمایت محتشمی پور از شعار نه غزه نه لبنان در روز قدس 88

شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشدمحتشمی پور که با سایت جماران گفتوگو میکرد، درباره شعار "نه غزه، نه لبنان” ابراز عقیده کرد: این شعار، شعار جوان‌های ما نیست، همان جوانی که این شعار را میدهد، اگر امر دائر شود به حاکمیت مردم فلسطین یا اسرائیل، طرف مردم فلسطین را میگیرد و به هیچ وجه حاضر نیست که ظالم را تأیید و مظلوم را رد کند. نه چنین چیزی اصلاً وجود ندارد.

دبیر کل سابق کمیته دفاع از انتفاضه مردم فلسطین افزود: بحث اینجاست که وقتی در یک کشور کسانی شعار فلسطین را میدهند که بیشترین ظلم را در حق جوانهای خودشان میکنند، این یک عکس العمل طبیعی از یک مظلوم است که کتک میخورد و زندان میافتد، کمترین عکس العملش است. میگوید آقا جان! تویی که داری شعار مظلومیت فلسطین را میدهی، چرا نسبت به مردم خودت ظلم میکنی؟ البته که معتقدم چنین شعاری را کسی قبول ندارد، یک مجموعه مشخصی در یک روز مشخص این شعار واکنشی را دادهاند، آن هم در واکنش به آن کسانی که آمدهاند و گفتهاند این مردم خس و خاشاک هستند، یا در واکنش به کسانی که این برخوردها را با مردم تأیید میکنند والا همین جوان در حالت عادی طرف فلسطین را میگیرد.[3]

محتشمی باردیگر، در مصاحبه با ایلنا و درباره افرادی که این شعار را سر دادند، می‌گوید: این شعار برگرفته از تفکری است که اساساً با انقلاب اسلامی و بالطبع با آرمان‌های برخاسته از آن مخالف است و این مقوله جدیدی نیست، اما متهم کردن طیف قابل توجهی از مردم ایران که همواره به خلق وخوی ضد ظلم وطرفدار مظلوم بودن، شهرت دارند، به این تفکر انحرافی جفای بزرگی است. واقعیت امر آن است که سردهندگان این شعار، نه با غزه مخالف هستند و نه با لبنان، بلکه درمقطعی، اعتراض خود را به عملکرد ناصواب برخی افراد وجریانات در زمینه مسائل داخلی در واکنش با اعتراض ومخالفت با شعارهایی که بعضاً این افراد وجریانات خود را داعیه‌دار آن قلمداد می‌کردند، نشان دادند.

شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشدحمایت منتجبنیا از شعار نه غزه نه لبنان در روز قدس 88

قائم مقام حزب اعتماد ملی یکسال بعد با توجیه شعار نه غزه نه لبنان و مردم نامیدن ضدانقلاب در روز قدس 88 گفت: معتقدم شعارهایی که سال گذشته مطرح شد از جریان اصلاحات نبود، در همین حال شعار اشتباهی که سر داده شد را نیز باید بررسی کرد و دید چه عملکردی سبب طرح این شعار شد؛ وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به دنبال علت مطرح کردن این شعار باشند زیرا مردم معتقدند که باید مشکلات کشور بیشتر از دیگر کشورها مد نظر مسئولان باشد. شاید در همین زمینه شائبههایی بوجود آمده که عده‌ای را به اشتباه انداخته است.[4]

با توجه به اظهارات محتشمی‌پور و منتجب‌نیا، هر دو اصلاح‌طلب سردادن شعار نه غزه نه لبنان در روز قدس 88 را تأیید کرده ولی با استدلال‌های خاص دوران فتنه، به دنبال توجیه این شعار در رسانه‌ها هستند، در واقع هیچ‌کس جز حجت الاسلام خامنه‌ای منکر طرح شعارهای ساختارشکنانه در روز قدس 88 نیست و جدیدترین توجیه و تکذیب از آن ایشان است.

حمایت زیبا کلام بعد از پنج سال از شعار نه غزه نه لبنان در روز قدس 88

زیبا کلام در روز قدس و در گفتگو با خبرنگار افکار درباره مسئله فلسطین شعار نه غزه نه لبنان می‌گوید: بنده به عنوان یک ایرانی مسلمان نمی‌دانم که چرا باید از شعار نه غزه و نه لبنان اعلام برائت کنم. من فکر می‌کنم هنوز هم اول برای من اول ایران می‌آید، دوم ایران می‌آید و مهم است وسوم هم ایران می‌آید و آخر هم ایران می‌آید. همچنانکه برای فلسطینیان هم اول فلسطین در اولویت قرار دارد، دوم فلسطین است و سوم هم فلسطین است. برای لبنان هم چنین است. نه! برای بنده یعنی صادق زیباکلام، شعار «نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران درست است» و برای من اول ایران می‌آید و مصالح و منافع جمهوری اسلامی ایران می‌آید؛ من می گویم بر خلاف هجمه ای که اصولگرایان کردند و گفتند که شما باید شعار نه غزه و نه لبنان را پس بگیرید، در گفتن شعار نه غزه و نه لبنان در روز قدس سال ۸۸، من فکر نمی‌کنم که خطایی اصلاح طلبان مرتکب شده باشند. ما باید فضایی را که در سال ۸۸ وجود داشت در نظر بگیریم. ما باید این فضا را در نظر بگیریم که در مناقشه سیاسی داخلی که به راه افتاده بود، حزب الله لبنان از جناحی که خود را پیروز انتخابات می‌دانست حمایت کردند.[5]

4شعار نه غزه نه لبنان اقدام صداوسیما علیه اصلاح‌طلبان بود/ سیما در روز قدس متهم است و باید پاسخگو باشد- از دیگر موضوعاتی که باید به آن اشاره شود، سکوت معنادار فتنه‌گران در حصر و سیدمحمد خاتمی درباره حوادث روز قدس 88 است، در حالیکه سیدمحمد خاتمی بعد از سکوت معنادار رسانه‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب درباره فجایع غزه در سال 93، بعد از 5 سال سکوت از فتنه 88 درباره فلسطین و مردم مظلومش می‌گوید: ملت شریف ایران با اقتداء به رهبری والاقدر خود حضرت امام خمینی (ره) که همواره خطر بزرگ اسرائیل را به مسلمانان تذکر می‌داد و همبستگی و مقاومت در برابر آن را توصیه می‌کرد، همیشه خود را در کنار مظلومان بخصوص فلسطینیان قهرمان دیده است و به یاری خداوند روز قدس را که میراث ارجمند امام است در شکوهمندانه‌ترین وضع خود بزرگ خواهد داشت با این امید که همه مسلمانان و همه آزادگان با محکوم کردن جنایات اخیر و حمایت پاره‌ای از دولت‌ها و سکوت دولت‌های دیگر رسالت دینی، انقلابی و انسانی خود را به انجام رسانند.[6]

میرحسین موسوی نیز بعد از حادثه قدس 88 در بیانه شماره 13 خود بدون اشاره به شعار ضدانقلاب درباره غزه و فلسطین می‌گوید: "راهپیمایی روز قدس امسال در روند حوادث چند ماه گذشته بدون تردید یک نقطه عطف محسوب می‌شود. نتایجی بسیار مبارک از آنچه در این مناسبت اتفاق افتاد انتظار می‌رود که مختص به یک سلیقه و یک گرایش نیست، بلکه فضلی عام و دستاوردی برای تمام کسانی است که در این سرزمین ریشه دارند، حتی اگر برخی از آن‌ها به خاطر پیشداوری‌های نادرست اینک و امروز نتوانند این نعمت و رحمت را لمس کنند.

این برکت، میوه دوراندیشی‌های امام بود. او بارها به ما می‌گفت بنیان‌های درست را چنان بگذارید که پس از شما اگر خواستند هم نتوانند آن‌ها را خراب کنند. شاید ما نتوانسته باشیم حق این رهنمود را به درستی ادا کنیم، ولی او خود در سیره‌اش این‌گونه عمل می‌کرد؛ تمامی ستون‌های جمهوری اسلامی را بر پایه‌هایی از اعتماد مردم برافراشت و علاوه بر آن در هر سال چندین سنت و میعاد برای حضور عملی آنان در صحنه قرار داد تا کسی قادر نباشد این شالوده را دیگرگون کند.

ما خواستار اجرای بدون تنازل قانون اساسی و بازگشت جمهوری اسلامی به اصالت اخلاقی نخستینش هستیم. ما جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد را می‌خواهیم و آنانی را ساختارشکن و هرج ومرج طلب می‌شناسیم که با بهانه و بی‌بهانه از موازین اسلامی عدول می‌کنند و بنا بر امیال شخصی به تعطیل اصول قانون اساسی دست می‌زنند".[7]

عدم انصاف در اظهارات موسوی در بیانیه شماره 13 نشان می‌دهد که این فتنه‌گر نه‌تنها افرادی را که در روز قدس 88 شعارهای خلاف اصول انقلاب سرداده‌اند را ساختار شکن نمی‌داند بلکه با سکوت معنادار و عبور از فتنه گران روز قدس، ساختارشکنی را در میادیق دیگری معنا می کند.

5- از دیگر نکات مورد توجه در اظهارات حجت‌الاسلام خامنه‌ای، اتهام و تهمت زنی به صداوسیما جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه رسانه ملی با مهندسی کردن و تصویرسازی از عده‌ای خاص، به دنبال انحراف در اصل قضیه بوده است! البته رسانه ملی خود باید جواب این اتهام و تهمت را بدهد ولی برای روشن شدن مسئله، توجه ایشان را به این مسئله جلب می‌کنیم که در قدس 88 فتنه‌گران و شاید به تعبیری ضدانقلاب نه‌تنها شعارهای ساختارشکنانه سر می‌دادند، بلکه با سربلندی هرچه‌تمام‌تر اصول بدیهی اسلام را رعایت نمی‌کردند و مقابل چشم مردم روزه‌دار، اقدام به روزه‌خواری درملأعام کرده و با بطری‌های آب و سیگار، ماهیت خود را به همه نشان می‌دادند.

6- حجت‌الاسلام خامنه‌ای در ادامه گفتگوی خود، تهمت دیگری به رسانه ملی و اصولگرایان می‌زند و اعلام می‌کند کسانی که در روز عاشورا اقدام به فتنه‌گری و هرج و مرج کردند، نه تنها حامی جنبش سبز نبوده‌اند بلکه ممکن است از اصولگرایان باشد که باید خدمت ایشان عرض کنیم، کسانی که از حوادث عاشورای 88 در داخل و خارج حمایت کردند، نه تنها حامی اصولگرایان نیستند بلکه حامی سرسخت جریان اصلاح‌طلبی در داخل و خارج از مرزهای ایران هستند به طوریکه موسوی بعد از عاشورای 88 در بیانیه شماره 17 خود می‌گوید: برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی‌مانند. در حالی که مردم نه روزنامه همراه و مشوقی در کنار خود داشتند و نه از صدا و سیما، به عنوان رسانه‌ای ملی و بی‌طرف و منصف و عاقل بهره می‌بردند ... مشاهده فیلم‌های تکان دهنده عاشورا نشان می‌دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می‌شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی‌گناه از روی پل‌ها و بلندی‌ها، تیراندازی‌ها و آدم زیر کردن‌ها و ترورهاست .[8]

با توجه به بیانیه میرحسین، بازهم بی انصافی و عدم موضع‌گیری وی قابل تکذیب نیست، میرحسین حامیان جنبش سبز و فتنه‌گران در روز عاشورا را مردم خداجوی می‌نامد و دلیل شعارهای ساختارشکنانه را با منت گذاشتن بر سر جمهوری اسلامی یاران، به دلیل آدمکشی‌های ساختگی می داند و حاضر نیست از شعار "استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی" و شعارهایی علیه ولی فقیه، برائت بجوید و این است حکایت مدعیان دروغین دموکراسی در داخل کشور.


7- حجت‌الاسلام خامنه‌ای اعلام می‌کند این روغی است که به اصلاحات بسته شده و صدا و سیما متهم است که این عده را از کجا آورده و چرا از این افراد تصویربرداری کرده است، به نظر می‌رسد هادی خامنه‌ای روز قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در تهران حضوری نداشته و از سوی دیگر، مشاورین و معتمدین ایشان بواسطه عدم اطلاع وی از حوادث روز قدس 88، صحنه را به گونه ای دیگر برای این فعال سیاسی جلوه داده اند، برای راهنمایی بیشتر حجت الاسلام خامنه‌ای باید به این نکته اشاره شود در فضای کنونی و با توجه به پیشرقت تکنولوژی در تصویر برداری و همچنین وجود وبسایت‌هایی مانند یوتوب (youtube.com) بسیاری از حامیان جنبش سبز یا به عبارت دیگر اصلاحات، از حمایت خود از مردم غزه در سال 88 تصویربرداری کرده و برای نشان دادن این حمایت به جهانیان و جلوگیری از تحریف آن توسط صدا و سیما جمهوری اسلامی، در وبسایت مذکور قرار دادند که به چند نمونه از این اسناد اشاره می‌شود، البته امیدواریم آقای خامنه‌ای و هم طیفی‌های ایشان به توجیه جدیدتری برای این واقعیت، تمسک نجویند!


دانلود



دانلود



دانلود



دانلود



دانلود


جریان اصلاحات بواسطه فتنه 88 و حوادث پس از آن، دچار غده سرطانی شده و در بعضی قسمت‌ها نیازمند جراحی است و تا زمانی که رهبران این جریان اظهار ندامت نکرده و به صورت صریح از فتنه 88 به عنوان خط قرمز جمهوری اسلامی ایران تبری نجویند، می‌توان کلیت جریان اصلاحات را سرزنش کرد چرا که رهبران این جریان بعد از حمایت از فتنه 88، به صورت صریح درباره حوادث بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اظهار ندامت و توبه نکرده و به سمت تبیین واقعیت و اصلاح حرکت نکردند.
از سوی دیگر، حوادث تلخی همچون روز قدس و روز عاشورای 88، مسئله‌ای نیست که اصلاح‌طلبان بخواهند به راحتی تکذیب کنند و با توجیهاتی شبیه اظهارات حجت‌الاسلام خامنه‌ای به دنبال تحریف تاریخ باشند بلکه باید به دنبال ترمیم وجه خود برای آیندگان باشند.



[1]- وبسایت کلمه ، 3/6/90

[2] - http://isna.ir/fa/news/93043017073

[3]- وبسایت کلمه ، 3/6/90

 - http://www.shafaf.ir/fa/news/27463[4]

[5] - http://www.afkarnews.ir/vdcjo8etxuqeiyz.fsfu.html

[6] - http://ilna.ir/news/news.cfm?id=189185

[7]- وبسایت کلمه ، 7/7/88

[8] - وبسایت کلمه ، 11/10/88



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 109
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 35
  • ابادانی ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    نخیر یک چیزی هم باید دستی بدهیم ..........با این حساب میر فتنه هم کار صدا و سیماست ...اصلا فتوشاپه !! اصلا تمام این هشت ماه هیچ اتفاقی نیافتاد همه اش کار فیلم سازی صدا و سیما بوده ...........ای عزت ضرغامی ..........پس همه اش زیر سر تو بوده نه ؟ بنده های خدا آرام و راحت اعتراض کردند آنوقت شما هی رفتید اکشن سازی کردید نه ؟
  • مهدی ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    تطهیر چهره کثیف اصلاحات برای انتخابات خبرگان اغاز شد .
  • مرتضی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    چه رویی دارن بخدا.
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    مزدور هرکی میخوای باش ولی مزدوری
  • محمد ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حتما ادم فضایی بودن :l عجب رویی دارن بعضیها فکر کنم یک سال دیگه بگذره اصلا میگن سالی به نام 1388 در تاریخ این مملکت وجود نداشته!!!!!
  • جوانک ایرانی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    الموت للاسرائیل الغاصب مرگ بر اسرائیل غاصب نخست وزیر رژیم جهنمی صهیونیستی-نتانیاهوی پلید وحشی- : اصلاح‌طلبان سرمایه‌های ما در ایران هستند.
  • lion2007 ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    جنس ایشان بامقام عظمای ولایت اصلا قابل قیاس نیست وشخصیت ایشان برای انقلابیون کاملا مشخص است . یک نفرازاین اصلاح طلبهامردنیستن بیان بگن ما گفتیم اماغلط کردیم اشتباه کردیم ببخشیدتکرارنمیشه . ببینیددرصدراسلام کیا اینجوری بودن مقایسه کنید درتمام نهضتها بودندازاین افرادکه دربزنگاها جاخالی کردن وسررفقاشونوپیش کش کردن به دشمن حالا آلزایمر گرفتن یادشون رفته تا جلوی سفارت روسیه قشون می کشیدن وتونمازجمعه ونمازروز قدس شعارمیدادن .بابابریداستغفارکنید
  • امیر ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حیف که اسلام دستو بالمون رو بسته.............
  • محمد ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خداوند دروغ گویان و کذابان رو به بدترین شکل در همین دنیا به هلاکت برساند انشاالله در جهنم صرب مذاب در گلو و حنجره ای که با آن سخن کذب و دروغ می‌گفتید بریزند ... خدا بر دروغ گویان، مشرق ترسو نباش و نظرمو منتشر کن و گرنه تو هم مثل این جماعت هستی.
  • محسن ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    1 0
    خدایا ما را از شر فتنه گران واقعی و هوچی گری چون مشرق و یارانش در امان بدار!!
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای سید هادی بابا شماها دیگه کی هستین!!!!!!!!!!!!!!! خدایشش خدا عجب موجوداتی آفریده.
  • رها ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    البته بیشترر از این هم از این حضرات به ظاهر اصلاح طلب و در باطن ...و ... انتظار نمیره فراموش نکنید که مبانی فکری و معرفتی ایدولوژی اصلاح طلبی بر اساس الحاد ونظریات جان لاک وکانت بنا شده هر روز که به انتخابات مجلس و خبرگان نزدیک میشیم باید شاهد شگفتیهای بزرگتری از اصلاح طلبان باشیم
  • علیرضا اهواز ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    این اشخاص دارن از دید خودشون و دید حزبی نظر میدن ؛ اگر دید بازتری داشتن و یا حقد و کینه ها کنار میرفت و بدون جانبداری به قضیه رو نیگا میکردن قطعا دست صهیونیستها رو پشت این شعارا میدیدن.از یک هفته قبلش شعارها آماده شده بود؛توی سایتهای مختلف سبز تبلیغ میشد و صدای آمریکا و شبکه های لس آنجلسی بویژه نوری زاده پلید دقیقا همین شعارها رو تبلیغ میکردن.چطور آقایون فکر میکنن اینها شعارای یک عده معترض مظلوم بوده ؟ بله ما هم معتقدیم اینها شعارای اصلاح طلبها نیست اگر اونها هم معتقد باشن! خودشون از مبلغ ها و گوینده ها و تظاهر کننده های روز قدس 88 هنوزم که هنوزه حمایت میکنن و حتی از شعاراشون اعلام برائت نمیکنن اونوقت میگن این شعارای ما نیست... خدا همه رو هدایت کنه ، ما که نفهمیدیم این آقایون چی گیرشون میاد از تلون و رنگ عوض کردن....
  • ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    وقتی به نماز گزاران سنگ می زدید، مسجد آتش می زدید و ......... خدا شناسی تان رفته بود با جرج سورس هم پیاله شده بود.
  • ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اشتباه مثبت زدم نظرم منفی است
  • صداقت ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    کم کم میگن فتنه کار اصلاح طلبان نبوده که!!!
  • امید ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    بارک الله. حالا یادت آمد؟ چرا همان وقت نگفتید اینها از ما نیستند. مگر نگفتید اینها خداجو هستند. فکر میکنید برا ی مردم یک قرن بعد صحبت میکند. ما خودمان بودیم و همه چیز را دیدیم.
  • سما ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    "و مقابل چشم مردم روزه‌دار، اقدام به روزه‌خواری درملأعام کرده و ..." سلام مشرق عزیز، کجای دین و آیین ما آمده؟ که ما نباید در مقابل روزه دار چیزی بخوریم!!؟؟ چرا از قواعد بی پایه حمایت می کنید!؟ برای درک عواقب این اشتباه، لطفا معلمی را در نظر بگیرید که از صبح تا شب، از این کلاس به آن کلاس، مشغول آموزش فرزندان ماست، و از طرفی بدلیل بیماری روزه برایش ضرر است. چرا باید ایشان در طی این ماه عزیز، بیماری شان عود کند!؟ که مبادا من روزه دار هوس کنم!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ من اگر روزه دارم، برای خداست، برای خودم است. پس اجبار به نخوردن دیگری در مقابلم، صددرصد خطاست! اینطور نیست!؟
  • فرشاد ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اصلاحات خوب بلده سواری بگیره
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    به سنگ پا قزوین گفتند زکی
  • ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    درعجبم از این قبیله تحریف تاریخ شروع شد اینا مردمو چی فرض کردن در شهرهای بزرگ همه صحنه های خیلی زشتی دیدند
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    چه جاهلانه میگه چرا صدا وسیما با کیفیت بالا فیلم برداری کرده لابد انتظار دارن صدا وسیما با موبایل فیلم بگیره
  • ع ش ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    واقعاً آقا غریبه . آدم یه داداش این طوری داشته باشه دیگه نمی خواد از دست کس دیگه ای حرص بخوره .
  • حسن ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حاج آقا خالتان خوب است؟؟؟؟؟!!!!!! مردمی که در سال 88 در خیابانها همه حوادث را مشاهده کردند و حالشان خوب است!! و نیاز به روشنگری شما و یارانتان ندارند!!!!! لطفاً بیشتر از این به شعور ما توهین نکنید
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    نه بابا روتون را برم...حتما موسوی هم که تو اولین مصاحبه تلویزیونی اش گفت به ما چه تو لبنان چی میگذره و ما باید به فکر خودمون باشیم ایرانی نبوده و ...
  • سنگ پا شناس ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    آره دیگه شنیدین میگن به مرده رو بدی....آخه اصلاح طلب اگه رئیستون نمیگفت غزه ولبنان به ماچه که طرفداراش شعر نمیساختن...خانه از پای بست ویران است...شما ها هم که به سنگ پا گفتین زکی...
  • مودی ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خواستم مطلبی بنویسم دیدم دوستان قبلا از خجالت این آقایان همیشه متوقع و طلبکار درآمده اند...
  • ناشناس ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    بازم بگو نوار نوار که پا نداره دو چشم گوش نداره
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اگه یه روزی برای این نظام اتفاقی بیفته به خدا قسم خواهید دید که این اصلاح طلبان چطور با دشمن همکار شده و دستبند به دست نیروهای انقلاب و نظام میزنند!
  • مجید ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    لعنت خدا بر قاتلهای یامام حسین ع لعنت خدا بر کسانی که فریاد کمک امام راشنیدند و کمک نکردند لعنت خدا بر کسانی خبر شهادت حسین ع راشنیدند خوشحال شدند لعنت خدا برکسانی که روز شهادت حسین ع کف و سوت زدند لعنت خدا که کف و سوت زدگان روز عاشورا خداجو نامید
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    هادی خان حد اقل حرمت لباس را برای حفظ آبروی راسگویان حفظ کن چرا در این لباس دروغ می گویی
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    رسانه های ایران کارشون دروغه مخصوصا تلویزیون
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    سما ! روزه گرفتن برای کسی که توانایی داره واجب و برای کسی که روزه برایش ضرر داره واجب نیست. ولی همون دینی که این دستور رو داده فرموده کسی که نمیتونه روزه بگیره حق نداره روزه خواری کنه. اگه میخواد چیزی بخوره باید بره جایی که کسی نیست. نه اینکه بدون عذر شرعی اونهم وسط خیابان و به خاطر لجاجت و دشمنی با متدینین و حتی دین خدا آب و ... بخوره. روز قدس 88 این افراد این کارها رو کردن که با دین و آیین ما که همون اسلام عزیز است مغایرت دارد. لطفا مطالعات دینی خودتو بالا ببر سپس اظهار نظر کن.
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    واقعا دری وری گفته بلانسبت مردم رو .....فرض کردند.خجالت هم نمی کشند......
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    کلیپ هایی که معترضین فیلمبرداری کردند هم بهتر بود از صدا و سیما پخش میشد که قضاوت عادلانه باشه.
  • حسن ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حاج آقا خالتان خوب است؟؟؟؟؟!!!!!! مردمی که در سال 88 در خیابانها همه حوادث را مشاهده کردند و حالشان خوب است!! و نیاز به روشنگری شما و یارانتان ندارند!!!!! لطفاً بیشتر از این به شعور ما توهین نکنید
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    شما که از احکام اسلام خبری نداری نظر نده روزه خواری در ملا عام حرام است باید حرمت رمضان حفظ شود
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    چه انتظاراتی داره این آقا ! صدا و سیما دربست در اختیار اصولگراهاست معلومه که به نظرات مخالف آنتن نمیدن .
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    لطف میکنید به جای خدا نظر ندهید؟
  • حبیبی ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام علیکم... دیروز یکی از دوستان پرسید "فرار رو به جلو یعنی چی؟" من نتونستم پاسخ قشنگی بهش بدم... امروز باید بگم بیاد مطلب این پست رو بخونه تا کاملا با مفهومش آشنا بشه!
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    مصاحبه کردید یا محاکمه اش کردید !؟ بهتر نبود همون وقتی که مهمونتون بود مواردی که زیر مصاحبه ذکر کردید مطرح میکردید و جواب میگرفتید ؟
  • محمد ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    از اینکه رسانه ملی رو میشه یکی از عوامل شکل گیری فتنه قلمداد کرد شکی درش نیست اما متاسفانه همه ازش غافل ماندند .
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    يادم مياد يه سال روز قدس افتاده بود تو‌ عید قربان و چون در این روز ، روزه گرفتن حرام است ما افطار نمودیم . برگرفت از دفتر خاطرات حاج‌عاقا خاطره
  • مهدی ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    یعنی رویی که این جماعت دارن سنگ پا قزوین نداره،کاش حافظه تاریخی مردم اینقدر فراموشکار نبود تا این آقایون به این اندازه وقیحانه باری به هر جهت و نون به نرخ روز خور نمی شدن
  • علی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اگر به نصایح حضرت آقا در همان ایام مبنی بر مرزبندی مشخص با ضدانقلاب توجه می کردید و فقط در محدوده انتخابات فعالیت می نمودید دیگر مجبور نمی شدید که بعد از چند سال یکی یکی از برخی اتفاقات ضدانقلاب برائت بجوئید
  • گمنام ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خدمت افتخار است و ما مطیع امر رهبر آقا جانم بفدایت آقا جانم بفدایت
  • مهدی 90085 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اگر توافقی حاصل نشه همه چیز بر میگرده به حالت سابق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر الان چه امتیازی داریم نسبت به دو سال پیش........
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    جانم فدای ایران
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خیلی ممنون مشرق که اسم آقای سید هادی خامنه ای کامل نوشتی !
  • زمانی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    سعادت دنیا واخرت شما هااست که توبه کنید وبه امت ولایتمدار بپیوندید
  • ناشناس ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    یک عده انسان جاهل و نادان که شعار نه غزه نه لبنان سر میدادند اهل همین جا هستند از کره مریخ که نیامده بودند !
  • مهدی اسدی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام علیکم : 1- به هزار دلیل قابل اثباط است که این حرکت های براندازی توسط اصلاح طلبان بوده است . حال بر فرض احتمال یک در هزار ، سخن آقای سید هادی درست باشد، با آن همه هزینه که برای نظام و رهبری مظلوم ، چرا الان پس از چهار سال حالا از خواب بیدار شده اند . جواب آن همه خونها ،آبرو وحیثیت نظام . امیدواری دشمن ، هزینه های مرتب بر اقتصاد ، بیکاری مردم ، تعطیلی سازمان های دولتی و... چه کسی خواهد داد .
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    استاد زیرش زدن و هوچی گری و طلبکاریند! برای مخالفان عقایدشون تا بتوانند پرونده سازی هوچی گری میکنند، و علیرغم ناتوانی در دیدن جلوتر از نوک دماغشان، تنها خاصیتشون ربایش بعضی از عنواین ... است.
  • زهرا ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حرفاي خنده دار ميزنيااااااا آخي طفلكيا اين شعار اصلا و ابدا مال جريان اصلاحات نبوده راس ميگي فقط مال طرفداراي سران فتنه بوده كه اونا هم منسوب به اصلاحات هستن . هنوز يادمون نرفته تو انتخابات رياست جمهوري طرفداراي روحاني اين شعارو هنوزم ميگفتن . ملت رو تا كي ميخواين خر فرض كنين. بسه بابااااا جك بي مزه اي بود آقاي سيد هادي
  • مرتضی گیلانی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    از این جعفر کذاب ها در تاریخ اسلام زیاد بوده و خواهد بود. این هم یکی دیگر از امتحاناتی ست که مردم با شعور ایران باید بدهند. چیزی که مهمه اینه که خدا به ما ایرانی ها یه هدیه ای داده به نام «سید علی خامنه ای» که اگر قدرش رو بدونیم، ما رو می رسونه به منجی موعودمون. حالا هرکسی با ما همراه باشه، خدا از دام بلاها و فتنه ها امان و نجاتش داده. وگرنه حسابش با کرام الکاتبینه ....
  • lk ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    آبجی حالت خوبه ؟ یه نظر رساله بندازید بد نیستا
  • بداقا ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    چه جالب اینایی که به شعارمرگ بر اسراییل منفی دادن"به نظرات بالا علیه اصلاح طلبا منفی دادن.اونوقت میگن ما کی گفتیم
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خوشم اومد. ناچار شد زانو بزنه و تبری بجوئه از کسائی که این حرفو زدن.
  • ناشناس ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    آره تو راست میگی !!! فقط بی بی سی و صدای امریکا و غیره درست میگن ! خخخخ.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    صدا و سیما در اختیار انقلاب است ،نه پس میخواستی در اختیار لیبرالها و سکولارها و خوارج انقلابی باشه که به جز دروغ و نفاق کار دیگه ای از دستشون بر نمیاد.
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    برو عمو جون ، ادعای تقلب شاه کلید فتنه بود که این آقایون با طرح کمیته صیانت از آرا شش ماه قبل از انتخابات برنامه ریزی کرده بودن، کاملا حساب شده قصد انجام انقلاب مخملی داشتن تاکی خودتونو می خواهید به خواب بزنید مرد باشید بگید با ساختار این نظان و انقلاب و با اصل ولایت فقیه مشکل دارید کما اینکه پیاده نظام ایم اصلاح طلبان بارها برعلیه ولایت فقیه شعار دادند ولی خودشون منافقانه و دو پهلو رفتار میکنن، آقای میرحسین قبل از اعلام نتایج خودشو برنده انتخابات اعلام کرد ، همسر آقای هاشمی هنگام رای دادن اعلام کرد اگر فرد دیگری رئیس جمهور شد بدانید قطعا تقلب شده است ، این آقایون نمیتونستن تحمل کنن فرد دیگری خارج از دایره خودشان قدرت اجرایی را در دست بگیرد 8سال چوب لای چرخ گذاشتن ، مرگ بر ضد انقلاب ، مرگ برضد ولایت فقیه ، مرگ بر منافق ، درود بر صدا و سیما
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    جانم فدای اسلام، هرچند دفاع از میهن از وظایف اسلامی است.
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اصلاحات بیچاره بازم بگید نواره ، نوار که پا نداره ، انقدر صدا نداره امان از این تجدید نظرطلبان و دگر اندیشانی که از اسلام ناب محمدی بویی نبرده اند.
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    همه غلفل موندن ، تو فقط حواست جمع بود؟؟؟
  • محمد رضا شفیعی راد ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    من موندم آقای زیبا کلام به نظر خودش فکر میکنه خیلی پیچیده است.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    مرگ بر اسلام آمریکایی ، مرگ بر سکولاریسم و لیبرالیسم و هرچی ایسم هست ، درود بر اسلام اصیل درود بر ولایت
  • مصطفیناظم ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    باسلام وخسته نباشیدخدمت حضراتی ک هدراین صفحه اضافات فرمودن عرض کنم درهمان روز قدس حی وحاضربودم که آقایان وبانوان سبزینه درخیابان کریم خان وبلوارکشاورز همره باآقای کروبی که بعدازشدت اظهاران مردم فرارکرد این شعار رامیدادند وخیلی مزخرفات دیگرهم میگفتند باگاز اشک آوربه نمازگزاران روزه منجمله خودمن راهدف قراردادند ومیخواستندکه درگیری بوجودآرندلاکن مردم باصعه صدربااین هابرخوردکردند دم خروس راچه میکنید توبه نمایید وباابن ملت همرته شوید
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حتی با تینرم نمیشه پاک کرد زور الکی نزنین آقایان
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    باور کنید خدا هم خندش گرفته از این همه روووو
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    مفهوم این حرفتون اینه که قبول کردین این شعار اشتباه بوده...ما همین را به فال نیک میگیریم...
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خوب آخه این صفحه چه ربطی به زیبا کلام داره که اون بنده خدا را مستفیذ میکنی؟
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    شما جناب مطهری را تو مجلس دارید نهایت تلاشش را برای توجیه اشباهات آقایان و مقصر اعلام کردن همه به جز مقصر اصلی به کار برده و میبره... پس نگین ما تریبون نداشتیم...
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    منظورت همان کلیپ هایی است که این جلبکها بچه مردم را لخت وعور کردند یا اون یکی که اول موتور را اتش زدند بعد صاحبش را یا اون یکی که ان جوان عکس رهبر را از زیر دست وپا جمع می کند تا حد مرگ می زنندش این اخری را من در youtube گذاشتم اگه خواستی ببین
  • محمد ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    شما که از خیلی قبل تر دارید میگید حصر بدون محاکمه، غیرقانونی نیست:))
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    شما تو چشمتون خس وخاشاک رفته، همه چیز رو کثیف میبینی، برو چشمت رو بشور
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    فکر میکنی مردم چرا به روحانی رای دادن؟
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    ببینم پس شما قبول دارید که عده زیادی در خیابان بودند و چنین شعاری میدادند؟ از خارج که نیامده بودند؟ الزایمر هم که نداریم
  • گنجی پور ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    هزار بار گفتیم این فتنه گران رو محاکمه کنید نکردید حالا بفرمایید طلبکار هم شدن .
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    شین بینیم بابا.
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اونجا پر اصولگرا میشه که.
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    یکیش تو.
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    لازم به توهین نیست.
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اینا مردم خداجو بودن... نه نه جونم میگه درخت بودن.
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حالا مگه شما جزو جمعیت 40 میلیونی نبوده و جزء اون عده قلیل خس و خاشاک بوده اید که آشوب کرده و این شعار را داده اید
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    کلمه الحق یراد بها الباطل توضیح برازنده ای برای اینگونه نظرات خوش رنگ و لعاب است.
  • سامان ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    سخنرانی حجه الاسلام مقدم عضو مجمع روحانیون مبارز در دهه اول محرم امسال در هیئت ابوالفضل بازار کاشان هنوز هم همان شعارها را تایید می کند. توبه گرگ مرگ است
  • mohamad ali ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اندکی در این فرار رو به جلو تفکر کنیم تازه متوجه می شویم که 30 سال پیش امام(ه) چه گفت و اینکه دعوای ما همچنان سر اسلام است اسلام امریکایی و اسلام ناب محمدی
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    با توصیفات دوستان باید منتظر باشیم تا چندوقت دیگه اصولگراها میشن محکوم فتنه از نظر طیف اصلاح طلب
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    محسن از همین نظرت فتنه داره میباره میگی نه؟ یه بار دیکه بخون نظرتو میدونم متوجه نمیشی راهنماییت میکنم همین که گندکاریتونو دارین وارونه جلوه میدین و اسمی که فقط و فقط برازنده شماست به مخالفتون نسبت میدین یعنی فتنه ضرب در فتنه امان از شما چه جوری میخواین اینهمه گند و کثافتو جواب بدین؟
  • پورافشار ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    ایشان باداشتن نسبت با یار وفادار امام راحل و امید مستضعفان جهان . امام خامنه ای که جانمان فدایش باد در صحنه سیاسی انقلاب مطرح شده است. این هم نشانه مضلومیت رهبر عزیزمان است.
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    سید هادی‌خامنه‌ای‌در گفتگو با مشرق: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سردادند اصلاح‌طلب نبودند بله اصلاح طلب نبودند بلکه داعشی بودند!!؟!!
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    اگر شما راست می گویید چرا بعد از 5سال آنهم بخش هایی را می گویید و بازهم حاضر به توبه نیستید؟
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    غزه ولبنان رومیخواین برین گمشین همونجا عربهای کثافت
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    چه توافقی ؟منطورت هسته ایه؟
  • ناشناس ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    شماهاکه می گید جانم فدای ایران پاش بیفته زیر همین حرفتون هم می زنید که صد البته با این رفتار هاتون زدید
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    با فتنه 88 باور اینکه بعضی از مخالفان و منکران حضرت صاحب الزمان (عج)از علما و روحانیت هستند برایم راحتتر شد.
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    روز قدس من داشتم ميرفتم نماز جمعه مجبور بودم از خيابان آزادي از وسط اين قتنه گران رد بشوم جدول و آسفالت خيابون رو كنده بودند و به سمت ما سنگ مينداختند. اتفاقا چند تا مامور نيروي انتظامي هم بودند كه دست بر قضا اون روز حتي باتوم هم نداشتند نميدونم چرا. اما بيشتر از اون سنگها كه سرمون رو شكوند اين شعار نه غزه نه لبنان بود كه دلمون رو شكوند. به خدا وقتي شعار ميدادند من از تمام كودكان غزه كه در خون غلطيدند و از پدر مادراشون و از سيد حسن نصرالله و ياران باوفاش و ... خجالت ميكشيدم. البته ماهم شعار داديم: هم غزه هم لبنان جانم فداي اسلام
  • رضا ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    صداوسیما از میان چند میلیون نفر، فقط از این گروه تصویربرداری کرده است و باید در این زمینه پاسخگو باشد پاسخت را بشنو جناب سيد هادي . چون جناب كروبي اصلاح طلب دقيقا وسط همانها بود
  • رضا ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    صداوسیما متهم است که این افراد را انتخاب کرده و تصاویر آن‌ها را نشان داده است و این مسئله واقعیت ندارد.!!!!!!!!!!!!!! ايا كروبي را هم صدا و سيما انتخاب كرده و وسط انها برده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رضا ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    صداوسیما از میان چند میلیون نفر، فقط از این گروه تصویربرداری کرده است و باید در این زمینه پاسخگو باشد پاسخت را بشنو جناب سيد هادي . چون جناب كروبي اصلاح طلب دقيقا وسط همانها بود
  • رضا ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    صداوسیما متهم است که این افراد را انتخاب کرده و تصاویر آن‌ها را نشان داده است و این مسئله واقعیت ندارد.!!!!!!!!!!!!!! ايا كروبي را هم صدا و سيما انتخاب كرده و وسط انها برده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    جناب هادی خان! چرا شماکه حالا دبیرمجمع نیروهای خط امام هستید،درهمان زمان که جبهه متحد ضد انقلاب و ضد امام بدترین توهین ها را به ولایت فقیه و امام کردند،شاکت بودید و اعتراض نکردید.حالا که دیدیدکاری ازپیش نبردند، از آنان تبری می جویید و باز هم طلبکارید؟
  • رضا ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    صداوسیما از میان چند میلیون نفر، فقط از این گروه تصویربرداری کرده است و باید در این زمینه پاسخگو باشد پاسخت را بشنو جناب سيد هادي . چون جناب كروبي اصلاح طلب دقيقا وسط همانها بود
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    آن روز کذایی فائزه هاشمی نیز بود ، مجید انصاری .... موسوی لاری ... مگر جناب سید هادی در میان جمعیت ندیده است ، خیلیهایشان بودند منتها چون روی زیادی دارند فرار به جلو می نمایند.
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    شما چه کاره ای این وسط؟
  • محمد ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام من يگ بسيجي جبهه رفته هستم تمنا دارم براي حفظ و حراست و پاسداري از خون شهدا و براي جلوگيري ازطمعه ضد انقلاب خواهشمندم دستور فرمائيد هركس خلافي مرتكب شده در دادگاه محاكمه شود و به اين قضايا پايان داده شود چون دشمن اصلاح طلب و اصولگرا و ......... نميشناسد او به خون مردم ايران تشنه است چون از دلير مردان ايرا ن ضرب شست دريافت نموده خوار و ذليل شده دشمن هار است بايد متحد جلوش را گرفت در سال 88 من از طريق راديو فردا شنيدم كه دشمن به هر دو گروه توهين ميكرد
  • صبح صادق ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    من از نوشتن زیادبدم میاد ولی : آقای ابوموسی اشعری که امثال شما چند نفر دیگر در این ایل وطایفه است وباید حرف مفت بزنید تا فکرنکنند لالید وجیره برسد.خوبه ملت زنده ودیدندکه چه کسانی از پیش برنامه چیدن وفتنه به پا کردن وآمریکا که به التماس ایران افتاده بود شماها امیدوارش کردید . بیرق امام مظلوم مارا آتش زدند ومیر شما آنها راامت خداجو خواند. تو یک جواب بده یک عکس از امام معصوم درعکس دو می پشت سر شماست ، علمای اسلام(به شما برنخورد بلا نصبت شما) این عکسها را تایید نکردند چون کسی از امامان معصوم تصیری نکشیده ونداشته بگو تواز اون عکس راازکجا آوردی ابو ضایع. شعار های ننگین از دانشگاهایی داده شد که همین وزرای پیشنهادی دولت آنجا مسول بودن وخودشان از سران معترضین وتحریک کننده گان بودند. بسه بسه از این بیشتر دشمن شادکن نباش ودل وروح آقاوسرور ما سید علی را خون نکن. بسه بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
  • lمحسن ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    اینها چون سرشان به سنگ خورده پس از5سال به حالت عادی برگشته اند واکنون هم برای انتخابات آینده این سرهم بندیها را میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس