کد خبر 362905
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

در حالیکه کمتر از یک ماه از شروع مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب من زنده‌ام می‌گذرد، چاپ 94 این اثر نیز وارد بازار شده است.

«من زنده‌ام» استقبال خوب مخاطبانبه گزارش مشرق - مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب من زنده‌ام همزمان با آغاز محرم در سراسر کشور به اجرا درآمد. این مسابقه تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.
 
استقبال خوب مخاطبان از این مسابقه باعث شده است که کتاب من زنده‌ام در کمتر از 30 روز، بیست و شش بار تجدید چاپ شود.
 
هم‌اکنون بیش از 80 فروشگاه در سراسر کشور کتاب «من زنده‌ام» را همراه با سوالات مسابقه و 60 درصد کاهش قیمت، به مخاطبان عرضه کرده و این اثر از طریق هیئات و محافل فرهنگی و مذهبی، دفاتر استانی‌ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و واحدهای امور فرهنگی در دانشگاه‌ها نیز قابل دسترس است.
 
علاوه بر این امکان خرید اینترنتی کتاب از طریق سایت ketabzendegi.ir، خرید پیامکی از طریق شماره پیامک 10001661 و خرید تلفنی از طریق شماره تلفن 63487 نیز برای علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فراهم شده است.
 
گفتنی است اولین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و همکاری جمع کثیری از نهادهای فرهنگی، همزمان با آغاز ماه محرم در سراسر کشور کلید خورده است.
 
منبع: رجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    منم زنده ام . ملالی نیست جزدوری شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس