نرم افزار مجموعه آثار کنگره حضرت آیت الله سیدعلی آقا قاضی(ره) با عنوان " اسوه تقوا" به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تولیدشد.

نرم افزار مجموعه آثار کنگره آیت الله قاضی(ره) تولید شدبه گزارش مشرق - مدیر بخش تولید مرکز نور ، اظهارداشت: این نرم افزار ارزشمند در وهله نخست حاصل ماه ها تلاش پژوهشگران و محققانی است که به منظور ارائه در گنگره این عالم ربانی به رشته تحریر درآوردند تا در کنگره سید علی آقا قاضی(ره) ارائه دهند.

سید مهدی هاشمی افزود: این نرم افزار تحت عنوان « اسوه تقوا» حاوی متن 11 جلد از آثار مربوط به كنگره بزرگداشت سيد علي‌آقا قاضي(قدّس سرّه) در موضوعاتی از جمله؛ كلام عرفاني، نامه‌هاي عرفاني، احاديث اخلاقي، تاريخ اسلام، سرگذشت‌نامه، ويژه‌نامه و يادنامه می باشد.

این محقق و پژوهشگر علوم اسلامی ادامه داد: آسمان توحيد و معرفت، انوار هدايت (مجموعه احاديث اخلاقي)، كوه توحيد، مجموعه مقالات برگزيده كنگره بزرگداشت آيت الله سيد علي‌آقا قاضي(قدّس سرّه) و زينة الإرشاد از جمله عناوین کتب موجود در این نرم افزار می باشند.

وی به قابلیت های این نرم افزار اشاره کرد و گفت: "جستجو به روش‌هاي گوناگون در الفاظ و عباراتِ متن و فهرست كتاب‌هاي برنامه"، " دسترسي به فيلم‌ها و تصاوير كنگره بزرگداشت سيد علي‌آقا قاضي(قدّس سرّه) و ديگر موارد مرتبط"، "متن قرآن كريم به همراه ترجمه و امكان جستجو در آيات"، " متن کامل چند دوره لغت‌نامه با امکان دسترسی به ريشه و مشتق کلمات" همچنین " امكان يادداشت‌برداري، ذخيره، ويرايش و چاپ متن" از جمله امکانات و قابلیت های پژوهشی این نرم افزار گرانسنگ است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این نرم افزار به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.
 
منبع : خبرگزاری حوزه
 



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس