شکایت آرزه برای دریافت مطالباتش هم سبب شد فیفا به استقلالی ها اولتیماتوم کسر امتیاز دهد و این هافبک سریع تر از 5-6 خارجی طلب‌کار دیگر از استقلال به طلب 250 میلیون تومانی‌اش رسید.

آرزهگروه ورزشی مشرق - شکایت ویسنته کاماچو آرزه بولیویایی به فیفا سبب شد تا استقلال برای فرار از کسر امتیاز به این بازیکن 250 میلیون تومان پرداخت کنند و این یعنی پرداخت دقیقه ای 694 هزارو 444 تومان برای هر دقیقه حضورش در استقلال بابت این شکایت.

ویسنته آرزه بولیویایی در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم به استقلال پیوست تا در فاز هجومی وارد پازل تاکتیکی امیر قلعه نویی شود. اتفاقا بازیکن سابق شارلوا بلژیک در پست هافبک هجومی و بال راست عملکرد چندان بدی هم نداشت.

این هافبک نه چندان فیزیکی، در 7 دیدار آبی ها به میدان آمد که حاصل این حضور 360 دقیقه بازی و به ثمررساندن 2 گل بود. آرزه در ایستگاه‌های 24 و 31 لیگ دوازدهم به پیکان و گهر گل زد. با این حال در پایان لیگ کادر فنی استقلال تمایلی برای تمدید قرار داد او نداشت.

شکایت آرزه برای دریافت مطالباتش هم سبب شد فیفا به استقلالی ها اولتیماتوم کسر امتیاز دهد. به این ترتیب آرزه سریع تر از 5-6 خارجی طلب‌کار دیگر از استقلال به طلب 250 میلیون تومانی اش رسید.

با یک حساب و کتاب ساده می توان به این نتیجه رسید که شکایت این بولیویایی از استقلال دقیقه ای 694 هزارو 444 تومان روی دست آبی ها خرج گذاشته است!

به گزارش مشرق، استقلالی ها در ادامه روند پیگیری پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود همچنین طلب 50 هزار دلاری گوران یرکوویچ را تامین کرده و قرار است به زودی به حساب این بازیکن واریز کنند.

بهرام افشارزاده در این باره گفت: همچنان به دنبال تامین هزینه های بازیکنانی مثل ردی و چند نفر دیگر هستم و مطالبات آنها را هم به زودی و تا زمانی که فرصت داریم پرداخت خواهیم کرد. هر چند کارمان کمی سخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غلامرضا ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام. عزیز، تازه این طلبش بوده نه کل پول دریافتی که
  • محمد حسین ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﺎﯾﯽ + ﺗﯿﻢ ﺍﺳتقلال ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ ؟؟ . . . . . . ﻣﯿﺸﻪ ﭼﺎﻯ ﮐﯿﺴﻪ ﺍﻯ ((((: ﻧﮕﻮ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺸﻢ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس