کد خبر 362188
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: می‌خواهم با جواد ظریف صحبت کنم تا عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شوم و هر بار که جان‌کری را دیدم از پشت به او تکل بزنم! به هر حال تخصصم باید یک جا به درد بخورد.

به گزارش مشرق، حسین شمس درباره دوری‌اش از فوتسال گفت: امسال قصد مربیگری ندارم و تصمیم دارم در خانه بافتنی ببافم! البته الان زمستان هم نزدیک است و باید زودتر لباس‌های بافتنی را ببافم. تا کسی سرما نخورد! من که کارشناس فوتسال نیستم و تصمیم دارم رشته کاری‌ام را عوض کنم.

وی ادامه داد: می‌خواهم با جواد ظریف صحبت کنم تا عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شوم و هر بار که جان‌کری را دیدم از پشت به او تکل بزنم! به هر حال تخصصم باید یک جا به درد بخورد و می‌خواهم در سیاست و یا اقتصاد دنبال کار بگردم!

سرمربی پیشین تیم فوتسال کشورمان اظهار داشت: گودرزی وزیر ورزش که ادعای ورزشی بودن هم دارد با من در دوره لیسانس هم‌کلاس بود اما نیامده یک بار اهالی فوتسال را که 12 میلیون نفر ثبت شده و 30 میلیون نفر غیرثبت شده هستند را دور هم جمع کند و ببیند که تیمی که 10 بار قهرمان آسیا شده چرا الان سوم است و او فقط به دنبال کشتی رفته! من بارها در این باره صحبت کردم اما چقدر درد دل کنم؟ هزار بار در این باره صحبت کردم اما هیچ کس توجهی به این مسئله نکرده و نمی‌کند.

شمس تصریح کرد: مردم عادی که مرا می‌بینند در کوچه و خیابان می‌پرسند که چرا به فوتسال برنمی‌گردی اما چیزی که برای آقایان اهمیت ندارد نظر مردم است! شب گذشته مراسم تودیع ضرغامی از تلویزیون بود و همه از هم تشکر کردند اما آیا مردم از تلویزیون راضی هستند؟! کجا نظر مردم برای آقایان مهم است؟ آیا کسی تلویزیون ایران را می‌بیند؟! اگر نظر مردم مهم است چرا این شرایط اتفاق افتاده؟ بین مردم و فوتبال اختلاف عمیقی رخ داده و شکاف زیادی بین این دو است.

شمس خاطرنشان کرد: اگر سه سال پیش تلویزیون فوتبال را پخش نمی‌کرد مردم چه ها که نمی‌کردند اما برای مردم مهم نیست که فوتبال پخش می‌شود یا نه چراکه مردم فوتبال و مسئولان آن را دوست ندارند اما راهی برای ابراز این ناراحتی هم ندارند. آنها که نمی‌توانند در خیابان علیه مسئولان فدراسیون فوتبال تظاهرات کنند!

سرمربی مستعفی تیم دبیری درباره وضعیت لیگ فوتسال گفت: امسال 7 تیم در کورس قهرمانی هستند و به این دلیل می‌توانم بگویم شرایط لیگ امسال بهتر است چراکه سال گذشته فقط دو تیم گیتی‌پسند و دبیری در کورس قهرمانی بودند.

وی در پایان درباره تصمیم محمد کشاورز برای عدم مربیگری از نیم‌فصل اظهار داشت: او می‌تواند مربی بزرگی باشد اما کار خوبی کرد که بین فوتسالیست بودن و مربیگری، بازیگری را انتخاب کرد چراکه می‌تواند هنوز در فوتسال کشورمان عملکرد خوبی داشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohtaj ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    قربونت بی زحمت خرجش رو زیاد کن و جفت پا تکل بزن تا کار یکسره بشه راستی شکستگی گردن و بینی و مچ پای وندی شرمن هم کار شما بود؟ اخه چند روز پیش میگفت از وقتی که وارد بحث مذاکرات هسته ای ایران شده گردن و بینی و مچ پاهاش شکسته
  • مهران ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    حسین آقا از فردا میشه کیسه بوکس روزنامه های زنجیره ای آخه یه عده به اصطلاح روشنفکر فداییه کری هستن شوخی هم سرشون نمیشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس