سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی به من بگوید در این همه سال چرا محمد مایلی‌کهن با من خصومت دارد؟!

به خدا نمی‌دانم مایلی کهن چه خصومتی با من داردیک بار به خاطر تیم ملی گذشت کردممن و خانواده ام از دست او خسته شده ایمهرچه موفق‌تر شدم مربی ام بدتر شدغیر از مایلی کهن با کدام مربی ام به مشکل خورده ام؟من کوتاه بیا نیستمبه گزارش مشرق، علی دایی درباره به زندان رفتن محمد مایلی‌کهن گفت: من بحثی دراین باره ندارم و قانون همه چیز را مشخص می‌کند. من پیش از این یکبار از شکایتم گذشت کردم آن هم زمانی بود که او به جای من سرمربی تیم ملی شد و او به همین دلیل نمی‌توانست فعالیت کند که من گذشت کردم دفعه بعدی محکوم شد که آن را به جزای نقدی تبدیل کردند و آن را خرید.

وی ادامه داد: مطمئنا مردم هم از این وضعیت خسته شدند و من و خانواده‌ام هم از این وضعیت خسته شده بودیم و دادگاه حقانیت را مشخص کرد و متاسفانه هنوز که هنوز است آقایان میگویند سر صحبت‌هایمان هستیم و برای من سوال است که در این مملکت صحت و سقم حرف‌ها را چه کسی مشخص می‌کند؟ البته دادگاه تجدیدنظر هم او را محکوم کرد و نتوانست یکی از حرف‌هایش را که در رسانه‌ها برعلیه من زده بود ثابت کند. سوالی که من دارم که برای خودم هم سوال است و دیروز از جلالی هم پرسیدم این بود که یک نفر به من بگوید او چه خصومتی با من دارد؟ چه چیزی است که در این چند سال به پای من می‌پیچد؟ شاید بدانم و بفهمم که منبع و منشا این مسائل کجاست و به پیر و پیغمبر نمی‌دانم چرا او با من مشکل دارد!

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه خیلی‌ها انتظار داشتند او از شرایط به وجود آمده گذشت کند تصریح  کرد: من احترام خاصی برای همه قائلم و این همه مصاحبه‌ای که ایشان علیه من کرده یکی را هم نتوانست ثابت کند. من از همه همکاران خوبم یک سوال دارم. موقعی که این همه ایشان علیه من صحبت کرد چرا یک نفر مصاحبه نکرد و از او نخواست که علیه من صحبت نکند؟ او این همه درباره خودم و خانواده‌ام حرف زد پس چرا آن زمان کسی صحبت نکرد؟ این در حالی است که متاسفانه هیچ کدام از همکاران من این کار را نکردند و شاید به ندرت کسی این حرف‌ها را زد اما الان این حق طبیعی من و خانواده‌ام است که کسی که هنوز اظهار ندامت نکرده براساس قانون با او رفتار شود.

دایی درباره اینکه مردم انتظار داشتند او بازهم گذشت کند خاطرنشان کرد: اگر کسی اظهار ندامت کند ما می‌توانیم گذشت کنیم اما وقتی آقایان هنوز روی حرف‌های بی‌پایه و اساسشان هستند چرا باید رضایت بدهم؟ که بیایند روی حرف‌های بی‌اساسشان باقی بمانند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید پس از پایان این چهار ماه محکومیت مایلی‌کهن دیگر علیه شما مصاحبه نخواهد کرد افزود: آن زمان دیگر عالم و آدم و زمین و زمان می‌فهمند که او منافع دیگری را دنبال می‌کند و مطمئنا اگر دوباره صحبت‌هایش را تکرار کند قانون تصمیم دیگری درباره او خواهد گرفت.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه عده ای از همبازیان سابق وی اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه روز سیاه فوتبال با زندان رفتن مایلی کهن رقم خورده تصریح کرد: نظر آنها محترم است و نظرشان را گفته‌اند اما به نظرم آنها نمی توانند خودشان را جای من بگذارند آنها باید خودشان را جای من بگذارند و این همه تهمت و توهین بشنوند. فکر می‌کنم بیشتر از 15 سال است که او چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند و از جام جهانی 2006 این صحبت‌ها شدت پیدا کرد و خدا را شاکرم که دراین سه بار که بحث ما به دادگاه کشیده او یکبار هم تبرئه نشده و اگر یکبار تبرئه می‌شد مردم می‌فهمیدند که حداقل یک درصد حق با اوست اما نمی‌شود که ما دهانمان را باز کنیم و هرچه دلمان خواست بگوییم. بگوییم کدام معلمین یا مربی را دیدید که چنین رفتاری کرده باشد؟ کدام مربی یا معلمی را دیدی که شاگردش موفق شده و پیشرفت کرده اما به آن افتخار نکرده باشد؟ یک مربی وقتی شاگردش موفق می‌شود به آن افتخار می‌کند اما من هرچقدر موفق‌تر شدم معلم من بدتر با من سر ناسازگاری گذاشت و هزار حرف و حدیث پیش آورد که خدا را شکر می‌کنم که حرف‌هایی که زد همه مردم دیدند که بی‌پایه و اساس بوده است.

وی ادامه داد: موقعی که او لباس رفتگران عزیزمان را پوشید و به انزلی رفت همین شما خبرنگاران کلی گزارش تهیه کردید اما او با نیت دیگری این کار را انجام داد و همه کار کرد تا من را مقابل رفتگران عزیز قرار دهد. او می  خواست من را پیش مردم خراب کند اما خود شما خبرنگاران به این مسائل نپرداختید اما چون سوژه خوبی برای شما خبرنگاران بود حتی به آن دامن هم زدید. متاسفانه من مجبورم تصمیمی که قانون گرفته تا زمانی که او اظهار پشیمانی نکند و از خانواده‌ام عذرخواهی نکند را بپذیرم و به آن عمل کنم.

دایی درباره اینکه ایا پیش از این با مربیان یا معلمان سابقش هم دچار چنین مشکلی شده بود یا نه گفت: این همه من معلم و مربی داشتم شما ببینید من کی و کجا با کسی به مشکل خوردم؟

وی در پاسخ به سوالی درباره شکایت وزارت ورزش از خودش و اینکه دیروز اعلام شد قصد انصراف از شکایت را دارند اما پس از مصاحبه دایی اعلام کردند که روی شکایتشان باقی می‌مانند ادامه داد: من دنبال این هستم که آنها شکایتشان را پیگیری کنند و متاسفم که می‌گویند درباره موضوع مایلی‌کهن شکایتم را پس بگیرم آنها هم شکایتشان را پس می‌گیرند هرچند که صحت و سقم این مسئله را نمی‌دانم اما من دنبال رضایت نیستم. علی دایی به دنبال این است که حقایق را به مردم نشان دهد. برنامه نود این هفته خیلی چیزها را نشان داد وخیلی از حقایق را روشن کرد. بیشتر از این نمی‌شد دست خیلی‌ها را رو کرد. من دیروز یک مصاحبه انجام دادم و گفتم موقعی که راجع به دستیار من جلسه می‌گذارند و درباره آن صحبت می‌کنند فکر می‌کنید راجع به من نظر ندادند؟! من در آن برنامه هم گفتم و دیروز هم در مصاحبه‌ام اعلام کردم که آقایان به جان هم افتاده‌اند و آنقدر مدارک به من داده‌اند که مطمئن باشید من دوست دارم آنها شکایتشان را پیگیری کنند و اگر آنها کوتاه بیایند من کوتاه‌بیا نیستم.

دایی خاطرنشان کرد: من خیلی چیزها شنیدم که یک صدم آن را هم نگفتم و قرار هم نیست خیلی از مسائل نیز باز شود اما اگر قرار باشد آقایان حرف‌های ناحقشان را ادامه دهند خیلی از حرف‌ها و مدارکی که دارم را در اختیار مردم قرار می‌دهم تا همه چیز را بدانند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چرا وزارت ورزش با شما دچار مشکل شده تصریح کرد: من کاری به این مسائل ندارم و این تصمیمات مدیریتی است و وزیر ورزش حق دارد که به عنوان رئیس مجمع تصمیم بگیرد اما صحبت‌هایی که من سال قبل انجام دادم به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • محسن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    هر دوی این بزرگواران سرمایه ایران هستن.گذشت کار مردان است
  • نا شناس ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    خب برادر من خودت علتشو گفتی چشم دیدن موفقیتو تو رو نداره
  • پسر پدر پرسپولیسی ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    جناب دایی خودت ریشه قضیه را گفتی .علت اینکه حاجی مایلی به پای شما می پیچید البته من وی را خیلی بزرگتر از شما می دانم وبهتر است بگویم سایه اش را از سر شما برداشت.این بود که شما در همان جام جهانی2006 فاتحه فوتبال ملی را خواندید. خوب است یکی از طرفدارانت جواب من را بدهد چرا ارنج تیم را شما می چیدی چرا برانکو تمام امور فنی وتدارکات را بانظر شما انجام میداد وچرا باند بازی در تیم باعث فلج شدن تیم شد وچرا در بازیهای آخر اعضای تیم با هم پاسکاری نمی کردند. البته خوب است جواب این سوالات را از بازیکنانی مانند کریمی ومهدوی کیا ومیناوند وعنایتی وسایر بازیکنان حاظر در تیم 2006 هم بپرسید.آری خودت میدانی چرا مایلی از شما انتقاد کرد. اما خودت میدانی که چرا دادگاه مدارک مایلی را نپسندید وچرا ایشان مقصر شد وشما حاکم.اصلا چرادادگاه به جای شما از وکیلتان خواست مدرک ارائه دهد در حالی که اگر خود شما در دادگاه حاظر بودی شاید قضیه جوری دیگر می شد چون همیشه حاظه یاور افراد.... نیست وخودت خودت را محکوم میکردی.آری خوب گفتی ریشه امر به همن جام جهانی 2006 بر میگردد.
  • sanaz ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    انسان بودن و آقا بودن به ادا نیست . . . شما رفوزه شدی جناب دائی خودت خبر نداری . . . .
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    دایی را عشق است
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    شما کی هستی که اینقدر اطلاعات داری پسر شجاع چرا قاضی نشدی.............هه هه هه
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای دایی ! اینجا کشور جهان سوم است - اگر منافع اقتضاء کند از هتاک و محکوم ، فرشته درست می کنند
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    حق مایلی کهن هم همین بود
  • مهدی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آخه چرا گلواژه میگی میناوند کجا تو جام جهانی 2006 بود مثل اینکه حافظه یاورت نبود
  • درویشی ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    جناب آقای دایی ......واقعا قباحت داره ....استادتو زندانی کردی !!!!!!!؟
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    پول که زیاد بشه و ظرفیت آدم ها کم نتیجه اش بهترنمیشه . خیلی مردی حاجی مایلی
  • فریدون جوادی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای دایی همه مردم میدانندکه نیمی ازموفقیتهای جنابتان مرهون روابط وپول بوده خداوند بر نیتهای همه اگاه است شما زمانی الگوی همه بچه های ایران بودی اما آنقدرطمع کردی ودنبال حاشیه وغرور بیجا راگرفتیکه همین شده کهحلا مردم از شما میبینند .هنوزهم دیرنشده اقایدایی برککزرد وستاره محبوب باش نه پولدار منفور من یکپرسپولیسیششدانگ بودم از زمانی که شما مربیشده به ولله دیگرپرسپولیس راهم دوست ندارم اگرنیتتخدایی نباشد به حذیذ ذلت می روی من نمیگم مایلیکهن همش حرف حساب می زند اما شما از نامت سوئاستفاده کردی وحرمتهارابردی ای کاش کمی مانند باقری وعابدزاده وخاکپوربه اخلاق هم اهمیت میدادی وسیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    یا رب روا مدار که..........
  • حسین ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای برانکو بیعرضه بودن وگرنه چه لزومی دارد یک بازیکن در کارهایش دخالت کند.
  • نوید ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    چرا هر فردی برای فوتبال کشور کاری کرده باید مثل مار بپیچده به دست وپای فوتبال کشور ومانع پیشرفت آن شود؟!
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    اری کار مردان است نه علی دایی
  • نادر عایپور لیلی از لاهیجان ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    بنظر من باید هر دو با هم زندان بروند
  • پارس مرد ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    طوری میگید استاد هر کی ندونه فکر میکنه اقای مایلی ده سال روی فوتبال اقای دایی کار کرده اگر واقعا ایشون استاد و مربی اش بود پس در اموزش شاگردانش خیلی ضعیف کار کرده که حالا نتیجه اش را می بیند
  • حیدر ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای دایی هر دلیلی داشته باشی درست !خجالت نکشیدی مربی خودتو فرستادی زندان البته نکشیدی دیگه بزرگ شدی پولداری مربی و غیر مربی نداره دیگه...
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    تو این قضیه تمام دارند به دایی هجوم میبرند چرا موقعی که مایلی هر چی میخواست میگفت اعم از تهمت و افترا چرا کسی بهش نمیگفت عقوبت داره و ساکت شو
  • حسن ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    یاشار علی دایی
  • جلالالدین ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای دایی دستت درد نکنه که به کسی باج نمیدی . اقای مایلی کهن هم جای احترام داره ولی به هر حال حکم قانونه و ایشان نیز مطیع قانون .حالا که حکم صادر شده ، متاسفانه بعضی ها احساسی شده و حکم قانون را زیر سئوالمی برند. اقایان قبلا که آقای مایلی کهن صحبت می کردند ، کجا بودند.
  • سعید ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای دایی درباره تو باید امثال آقایان عابدزاده استیلی کریمی باقری عزیزی انصاریان هاشمی نسب شیث رضایی و........که کم هم نیستند نظر بدهند واقعا با خودت خلوت کن و فکر کن ببین روی چند نفر پا گذاشتی و به اینجا رسیدی
  • هدی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    تشکر که حق استادت را کف دستش گذاشتی!
  • سید ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    علی دایی رو عشق است واقعا بهش افتخار میکنم داش علی رو تو کشورهای دیگه بهتر ازما میشناسن
  • حسن فاتحی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    علی دایی دلت خوشه..از ثروتت چقد برا فقرا در نظر گرفته ای..آیا مثل قارون میگی از زرنگی خودمه!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    بابا دانشمند خیلی جوش نزناگه راسته مایلی همین حرفها رو از تو زودتر زده بود و الآن گوشه زندون نبود.
  • حامد ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    به نظر من در کل ادم خوبی نیست اگه بود که این همه ادم باهاش مشکل نداشتن. تازه به اینا باید خیلیای دیگه رو که سکوت کردن و هیچی نگفتن اضافه کرد.
  • استقلالی ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    این رفتار شایسته ورزشکار ملی و نامدار نیست که چشم را بر روی همه چیز بسته و با کبر و غرور مربی سابق تیم ملی ایران و معلم سابق خویش را به بند کشیده و جهت تحقیر وی از هیچ کوششی فروگذار نیست
  • جعفری ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    جناب دایی مال زیاد حرمت استاد شاکردی را از بین می برد. خدایا به اندازه ظرفیتمان به همه ما بده .
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    شما مگه کی هستی بشناسنت؟؟
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    حسادت. حسادت.
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    خندیدیم
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    احسنت.
  • mohsenm ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    به خدا اکثر این فوتبالیستها که از دایی انتقاد میکنند فقط از روی حسادته چون از همه این اقایان موفق تر بوده دایی تنها فوتبالیست نیست بلکه از بهترین دانشگاه ایران مدرک مهندسیش رو گرفته شما بیسوادا چی
  • بیطرف ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    مردترازدایی توفوتبال ایران ندیدم.
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    شما خودت برای این حرفایی که می زنی چه مدرکی داری که همینجوری به مردم تهمت می زنی؟
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    ای گفتی یاد بازی با بحرین افتادم که اعضا تیم تا صبح داشتند تمرین میکردند بعد در زمین فوتبال راه میرفتند تا در اخر پرچم عربستان بالا برود
  • علی ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    یاشاسین علی دایی
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    چقدر حسود داریم، بدبختا عرضه دارید شما هم برید از راه حلال پولدار بشید، با حسودی کردن به زندگی افراد موفق به جایی نمیرسید
  • جواد ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    وقتی که اخلاق و معرفت از فوتبال رخت میبنده اینه نتیجه اش بدتر میشه صد حیف۰۰۰۰
  • علیرضا ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    یا رب روا مدار که..........
  • پسر پدر پرس پولیسی ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    متاسفانه یه عده معلوم الحالی دارندتوی سایتها می گردند وهرجا مطلبی در مورد زندان حاجی مایلی باشد بر علیه وی وبه سود طرفش مطلب میگذارند.که این باز داره قدرت پول را نشان می دهد چون حاجی مایلی اونقدر پول نداره.
  • محمد ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    من که فکر می کنم علی دایی دادگاه را هم خریده باشد
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    زمان برانکو تیم ملی فوتبال موفقتر بود
  • مراد ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    چه اوضاعیه!!هر کی برا خودش تو این مملکت مدارک کخفی و ناگفته های خانمان برانداز و... داره .به نظر من همش واسه قدرت،پول و اختلافات باندیه .امان از روزی که همه رسوایها برملا شود .خدایا شکرت که ستار العیوبی وگرنه کمتر بنده ای روی بیرون امدن از خونه رو داشت منظورم خیلی از افراده و شخص خاصی نیست و واقعیت این اختلاف رو هم خودشون و خداشون میدونه ولی بنظرم کاسه های زیادی زیر نیم کاسه باشه
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    واقعا متاسفانه علی دایی شده نماد فوتبال ما
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    راست ميگه بنده خدا معلوم نيست اين مايلي کهن چي ميخاد از اين علي دايي نميتونه ببينه علي دايي پيشرفت ميکنه حسادت ميکنه در صدد انتقام بر مياد توهين ميکنه بي کله بازي در مياره مستقيم هم توهين ميکنه آقاي مايلي کهن شما مربي گريت بکن فوتبال تو انجام بده چيکار داري فلان شخص چه خبط خطايي ميکنه چه گناهي ميکنه هر سال ول کن علي دايي نيست
  • قاسم ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    دایی بی ادب وبی اخلاق است وهر حرفی که دهنش اومد می زند او نه بزرگتر می شناسد نه کوچکتر خدا اورا با ثروتی که آدمهای بی عقل بهش دادندبیامرزد
  • رامين ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    با توجه به نظرات دوستان مايلي کهن هم مثل 75ميليون ايراني هستند و بايد به قانون احترام بذارند اگر برعکس اينکار اتفاق رخ ميداد چنين اظهار نظر هايي داده ميشد هر کسي خربزه ميخوره بايد پاي لرزش هم بشينه حالا ميخواد مايلل کهن باشه يا هر کس ديگه،و در جواب نماينده محترم نوشهر آقاي نماينده مگر ما ايرانيان در مقابل قانون اساسي کشورمان يکسان نيستسم مگر افراد ديگيري که به همين جرمها در زندان هستن خون اونا رنگ ديگري دارد هر کسي خلاف انجام دهد بايد توان پس دهد حالا مايلي کهن باشد يا هرکس ديگر ،شما که مجلسي هستيد چرا اينجوري ميفرماييد که قانون اساسي کشورمان را زير سوال ميبريد .رامين
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    ناشناس 21:25 البته آقای دایی در همان بحرین در مظان اتهام همان بازی است از لابی عرب ها برای حضور در بایر مونیخ چراغ سبز گفتند- به نان و نوایی رسیدند و...
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    هندونه بگزارید زیر بغل دایی شاید سقوط معنوی اورا سرعت بدهید - چندتا بادمجونی مثل شما باشد علی دایی از دشمن درونی کامل است
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    اصلاً مایلی کهن با همه مشکل داره نه فقط علی دایی ...میخاد با این کارهاش خودشو معروف کنه ..جمع کن بابا
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    شما که حسادت از از حسودها نمایان تر است
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم درست می گویی
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    ناشناس مزخرف نگو
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    وچرا بزیک مبعلی سامره مجیدی و..و...قربانی جاه طلبی شما علی خان دایی شدند...وچرا بخاطر یکبار تعویض شما در طول عمرتان چنان بلایی سر مایلی کهن اوردید
  • لرستانی ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    یکی به من بگه یاشاشین یعنی چه؟
  • جلیل ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    این همه دارین میخ دایی رو میکوبین اون موقع که مایلی کهن داشت پشت سر دایی اراجیف می بافت شما ها کجا بودین پس حتی زمانی که تیمش هم میباخت توی مصاحبه بعدازبازی مسائل فنی تیم رو بیخیال میشدن وشروع میکردن پشت سر دایی حرف زدن میشه بپرسم اونموقع شماها کجابودین هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه
  • ناشناس ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    آقای دایی او فهمیده که اگر میخواد معروف بشه باید به شما گیر بده والا میلیاردها خرج می کرد اینقدر معروف نمی شد تازه گیها هم نادر خان فریاد می زند فقط دربر ابر شان خاموش باش مردم همه را خوب می شناسند
  • بهزاد ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    جلیل جان ما همه همینجا بودیم
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    یه مرد تو ورزش این مملکت بود اونم اقاتختی بود...***تختی مرد بود***
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    یاغی معلم ؛ پدر با فرزند و شاگرد نمی تواند خصومت داشته باشد در هر حال پدر یا معلم وقتی رک به فرزند عیب او را می گویند شاگرد یا فرزند نباید دلگیر شود در حال بهتر از رفتار منافقانه کسانی است با شیرینی چرب زبانی تورا به طغیان وا می دارند - آقای دایی این بار رفوزه شدی اصلا هم نمی توانی جبران کنی تو دیگه تمام شدی طلوع خوبی داشتی اما صبح روشن خودت را تار کردی و غروب بدی را برای خودت رقم زدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس