کد خبر 361899
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی، برنامه‌های سفر نوری المالکی به مشهد را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با سفر نوری المالکی به مشهد اظهار داشت: وی دیدارهایی با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در تهران داشته و برای زیارت حرم رضوی تا دقایقی دیگر به مشهد مشرف می‌شود.

وی افزود: ده‌ها هزار زائر عراقی به صورت سالانه به مشهد سفر می‌کنند که ما به دنبال افزایش تعداد سفر آنها به شهر مشهد هستیم و در این زمینه نیز مذاکراتی انجام می‌شود و همچنین در زمینه‌های اقتصادی، بازرگانی و صدور خدمات فنی مهندسی نیز مذاکراتی صورت می‌گیرد.

صادقی تصریح کرد: در سفر نوری‌المالکی به مشهد در ارتباط با سرمایه‌گذاری عراقی‌ها نیز مذاکراتی خواهیم داشت و تسهیلاتی را نیز برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر می‌گیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی در زمنیه بازسازی عتبات عالیات نقش به‌سزایی داشته است، گفت: همچنین به دنبال صادرات مواد غذایی بیشتر از خراسان رضوی به عراق هستیم.

صادقی ادامه داد: با توجه به جمعیت شیعیان جهان حضور یک و نیم میلیون زائر خارجی در مشهد بسیار پایین است و ما امیدواریم این تعداد را افزایش دهیم و این موضوع یکی از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم است.

نوری المالکی در مشهد مذاکراتی در استانداری دارد و همچنین امشب میهمان آستان قدس رضوی است و فردا شب شهر مشهد را ترک می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس