کد خبر 361765
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده اموال گروه امیرمنصور آریا در حال برگزاری است و تاکنون ۲۷ درصد سهام شرکت فولاد خوزستان و ۴۰ سند مالکیت مسکونی و تجاری در اختیار دولت قرار گرفته است.

 به گزارش مشرق، اردشیر محمدی رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تمیلکی با حضور در غرفه فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به عملکرد سازمان در بخش فروش اموال منقول و غیر منقول در 7 ماه گذشته، اظهار داشت: فروش اموال منقول 1070 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است و بیشترین گروه کالایی فروش رفته در این مدت طلا و جواهرات با مبلغ 118میلیارد ریال است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تمیلکی در مورد فروش اموال غیر منقول تصریح کرد: در 7 ماهه سال جاری با فروش 974 پرونده که بخشی از آن مربوط به سال گذشته است، 330 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد داشته است.

محمدی در باره مزایده اموال گروه امیر منصور آریا بیان داشت: این دسته از اموال این گروه بابت جرایم به سازمان واگذار شده که میزان اموال پس از طی مراحل قانونی به گروه خواهد رسید.

وی ادامه داد: 27.11 درصد از سهام شرکت گروه ملی صنعت فولاد خوزستان به نام سازمان زده شده و تعداد 40 سند رسمی مالکیت اعم از مسکونی و تجاری به نمایندگی از دولت به نام سازمان برای فروش قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس