کد خبر 361474
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

روزنامه «معاریو»، چاپ سرزمین های اشغالی فلسطین، داستان جاسوسی یک لبنانی را برای رژیم صهیونیستی گزارش می دهد که پس از عمری خیانت به وطن و خدمت به دشمن، در نهایت «کارتن خواب» شد.

به گزارش مشرق، المنار نوشت: روزنامه عبری زبان معاریو، خبر داد: فُوآز نَجم، جاسوس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، به علت دریافت نکردن دستمزد جاسوسی کشور و مردمش از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، اکنون همراه خانواده اش در طویله ای متروکه در شهرک صهیونیست نشین «کِریات شیمونه» در سرزمین های اشغالی، با گدایی روزگار می گذراند.

فوآز نجم، جاسوس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، پس از عقب نشینی این رژیم از جنوب لبنان در سال 2000، مجبور شد منزل خود را در روستای «القِلیعَه» ترک کرده و از این منطقه بگریزد.

روزنامه صهیونیستی معاریو، تاکید می کند به علت مخالفت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با  سنوات خدمتی فوآز نجم، وی تا به امروز نتوانسته است دستمزد جاسوسی خود را از ارتش این رژیم دریافت کند.

برابر این گزارش، وزارت جنگ رژیم اشغالگر، فقط یک سال خدمت وی را به رسمیت شناخته است.
روزنامه معاریو در گزارش خود، از وزارت جنگ رژیم به علت بی توجهی به خدمات پدر، عمو و جد فوآز نجم در روستای القلیعه، انتقاد می کند.

پدر و عموی فوآز نجم، در دهه 40 قرن گذشته، عضو یگان صهیونیستی هاگانا بودند و در عملیات قاچاق یهودیان از لبنان و سوریه به سرزمین های اشغالی دست داشتند.
پدر وی، از دوستان صمیمی، «مِناخیم بِگین»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بود.

نجم در سال 1989 به عنوان رئیس سرویس های امنیتی در منطقه «مَرج عُیون» برگزیده شد و سپس به طور مستقیم در ارتش صهیونیستی در یگان 504 وابسته به سازمان اطلاعات این رژیم مشغول به فعالیت شد و روابط مستقیمی با مِئیر داگان، رئیس سابق موساد، برقرار کرد.

در سال 2008 روزنامه لبنانی «السفیر»، در گزارشی از جاسوسی فردی با نام فوآز نجم در دستگاه های امنیتی رژیم  صهیونیستی، پرده برداشت.  

معاریو ضمن تاکید بر این نکته که وی اکنون زندگی خود را با گدایی سپری می کند،  به نقل از وی می گوید: «رژیم صهیونیستی، پس از آنکه برای آنها به عنصری بی مصرف تبدیل شدم، خیلی راحت مرا میان آشغال ها رها کرد.»

شبکه خبری المنار، در این گزارش تاکید می کند این نوع زندگی، عاقبت کسی است که خیانت به سرزمینش را از پدر و پدربزرگش به ارث برد.

منبع: شبکه خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس