کد خبر 361439
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

رسانه‌های ایتالیایی از لبریز شدن کاسه صبر سران نراتزوری به خاطر کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر و احتمال برکناری سرمربی این تیم خبر دادند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر در یازدهمین بازی خود در فصل جاری سری A هم به تقسیم امتیازات با هلاس ورونا بسنده کرد تا وضعیتش بدتر از قبل شود و با سقوط به رده نهم جدول در فاصله 12 امتیازی یوونتوس صدر جدولی قرار بگیرد.

به دنبال این بازی که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، گروهی از رسانه‌‌های ایتالیایی از برگزاری نشست اضطراری در هیئت مدیره باشگاه اینتر خبر داده‌اند‌ و اعلام کرده‌اند که تکلیف والتر ماتزاری، سرمربی نراتزوری برای ماندن یا نماندن روی نیمکت این تیم به زودی مشخص می‌شود.

اریک توهیر، مالک اندونزیایی اینتر چندی پیش هشدار داده بود که برای تصمیم‌گیری در مورد کادر فنی تیمش نتایجی که مردان ماتزاری در سه بازی بعدی خود که یکی از آنها برابر هلاس ورونا بود و دو بازی بعدی برابر میلان و رم است را ملاک قرار خواهد داد. با این حال طبق ادعای رسانه‌های ایتالیایی تماشای بازی اینتر برابر هلاس ورونا آنقدر او را ناامید کرده که شاید نگذارد کار به بازی‌های بعدی بکشد.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و برخی از نشریات این کشور، توهیر سفر خود را برای بازگشت به اندونزی به تعویق انداخته تا با مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه نشستی اضطراری برگزار کند. حتی گزارش شده که در این جلسه قرار است، ماسیمو موراتی، رئیس افتخاری پیشین اینتر که ماه گذشته از سمت خود استعفا کرد هم حضور خواهد داشت. استعفای موراتی به دلیل مخالفت توهیر با پیشنهاد او مبنی بر اخراج ماتزاری صورت گرفته بود و حالا مالک اندونزیایی نراتزوری قصد دارد با مالک پیشین تیمش در خصوص اعمال تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم مشورت کند.

فوتبال باشگاهی در اروپا به دلیل برگزاری دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2016 به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود و به نظر می‌رسد که توهیر قصد دارد از این فرصت برای روشن کردن تکلیف ماتزای که بسیاری از هواداران اینتر هم دل خوشی از وی ندارند استفاده کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس