این نماینده مجلس گفت: ارزیابی من این است که تا کمیسیون فرهنگی تصمیم به استیضاح آقای جنتی نگیرد، تلاش ها برای استیضاح آقای وزیر در صحن علنی مجلس به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه مشرق به گپ و گفت با خبرنگاران مشرق پرداخت.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات مورد بررسی در کمیسیون عنوان کرد: طرح هایی چون "حمایت از آمران به معروف" و همچنین موضوع صدا وسیما در کمیسیون بررسی شد و اکنون وارد صحن علنی شده است.

وی در خصوص برخی اخبار پیرامون استیضاح وزیرارشاد نیز گفت: آقای رسایی پیگیر استیضاح وزیرارشاد هستند و در حال جمع آوری امضا هستند.

دولت با طرح

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون فرهنگی نیز جدیتی درمورد این استیضاح دارد؟ پاسخ داد: خیر؛ کمیسیون فرهنگی چنین تصمیمی ندارد و به هیچ عنوان پیگیر استیضاح وزیر ارشاد نیست و تاکنون به این نتیجه نرسیده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ارزیابی من این است که تا کمیسیون فرهنگی تصمیم به استیضاح آقای جنتی نگیرد، تلاش ها برای استیضاح آقای وزیر در صحن علنی مجلس به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

حسینی همچنین با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی جلسات متعددی با آقای جنتی دارد، عنوان کرد: کمیسیون فرهنگی مرتب تذکرات را به آقای جنتی ارائه می کند.

وی با اشاره به طرح "حمایت از آمران به معروف" عنوان کرد: دولت به طور کلی مخالف طرح بود و از سوی دولت عنوان می شد که ما را برای رایزنی دعوت نکرده اید.

وی در ادامه اظهار داشت: ما نامه های زیادی برای دولت فرستادیم ولی آنها هیچ مشارکتی پیرامون این طرح با مجلس نکردند.

وی همچنین در پایان با بیان اینکه پایگاه خبری-تحلیلی مشرق اخبار نابی را منتشر می کند، عنوان کرد: من هر روز صبح بدون استثناء مشرق نیوز را نگاه می کنم و بیشتر از اخبار سیاسی و فرهنگی مشرق استفاده می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    همین. فقط همین پس خبری چیزی نداد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس