نخستین جلسه هماهنگی هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور با حضور مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و جمعی از معاونین و مدیران باغ موزه دفاع مقدس روز یکشنبه 18 آبان ماه در محل باغ موزه برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نخستین جلسه هماهنگی هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور  با حضور مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و جمعی از معاونین و مدیران  باغ موزه دفاع مقدس روز یکشنبه 18 آبان ماه در محل باغ موزه برگزار شد.

در ابتدای جلسه سردار جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به 6 مرحله اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اظهار داشت : خوشبختانه طی 6 مرحله اعزام توانسته ایم با کمترین کاستی و مشکل شهروندان تهرانی را به سرزمین های نور اعزام نماییم و این توفیقی بوده است که باید خداوند را به خاطر آن شاکر و سپاسگذار باشیم .

وی گفت : بسیاری از شهروندان تهرانی مشتاق زیارت مشهد شهدا می باشند که باغ موزه دفاع مقدس با همکاری اداره کل امورایثارگران به دنبال آن است تا به این خواسته معنوی شهروندان پاسخ دهد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و در حد توان مان کوشیده ایم تا توفیق این خدمت معنوی نصیب ما شود.

سردار جواد خضرایی افزود : اعزام این کاروان ها از اسفند ماه سال جاری آغاز و تا فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت که دستور العمل ثبت نام آن به امور ایثارگران مناطق 22 گانه شهرداری تهران ابلاغ خواهد شد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد : با توجه به تجربه 6 دوره اعزام تمام تلاش باغ موزه دفاع مقدس بر آن است تا با کمترین کاستی هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور ولایت شهرداری تهران که به مناطق عملیاتی جنوب کشور می باشد  را انجام دهیم.

همچنین در مراسمی از تعدادی از همکاران فعال باغ موزه دفاع مقدس درحوزه اعزام کاروان های راهیان نور ولایت شهرداری تهران تقدیر به عمل آمد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس