کد خبر 361163
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

وین رونی در بازی انگلیس و اسلونی در انتخابی جام ملت‌های اروپا صدمین بازی ملی خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش مشرق،  مهاجم گلزن تیم ملی انگلیس در دیدار تیمش برابر اسلونی در انتخابی جام ملت‌های اروپا صدمین بازی ملی خود را پشت سر خواهد گذاشت. او در ۹۹ بازی قبلی ملی خود موفق شده است ۴۳ گل به ثمر برساند و در صورتی که ۷ گل دیگر به ثمر برساند به برترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل خواهد شد.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس درباره حضور صدمین بازی ملی رونی گفت: بازی با اسلونی شب ویژه‌ای برای رونی خواهد بود. او بازیکن بزرگی است و رسیدن به ۱۰۰ بازی ملی اتفاق بزرگی است که رونی توانسته به آن برسد. مطمئن هستم که او رکورد پیتر شیلتون را هم خواهد شکست و رکورددار بازی در تیم ملی انگلیس خواهد شد.

پیتر شیلتون با ۱۲۵ بازی ملی رکورددار بازی ملی در کشورش است و وین رونی می‌تواند این رکورد را در سال های پیش روی فوتبالش بشکند.

سر بابی چارلتون قرار است در بازی انگلیس و اسلونی در ورزشگاه حاضر شود و از وین رونی با اهدای یک یادبود تجلیل کند.

هر بازیکنی که در تیم ملی انگلیس ۱۰۰ بازی ملی را پشت سر می گذارد، یک کلاه طلایی رنگ به عنوان یادبود دریافت می کند.

وین رونی درباره رسیدن به صدمین بازی ملی خود گفت: از رسیدن به این رکورد خوشحالم. روز اول باورش سخت بود که بتوانم این تعداد بازی را برای تیم ملی انگلیس انجام دهم. برای من رسیدن به این تعداد بازی برای تیم ملی کشورم افتخار بزرگی است.

مهاجم منچستر یونایتد همچنین صحبتی هم درباره بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر‌یونایتد کرد و گفت: دوست دارم رونالدو را جذب کنیم.

رونی درباره این سوال که بهترین بازیکنی که تا الان با او همبازی بوده است چه بازیکنی است این گونه پاسخ داد:‌ رونالدو بهترین بازیکنی است که با او همبازی بوده‌ام. البته باید اسم پل اسکولز را هم بیاورم. او همه به خوبی سوار بر بازی می‌شد و پاس‌های بسیار زیبایی می‌داد اما از نظر تعداد پیروزی در بازی‌ها کریستیانو رونالدو را انتخاب می‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس