کد خبر 361108
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

هافبک عراقی استقلال گفت: با بی‌توجهی‌هایشان باعث شدند موقعیتم در تیم ملی عراق به خطر بیفتند.

به گزارش مشرق، ماجرای اختلافات پیش آمده میان هافبک عراقی استقلال که به واسطه سابقه انضباطی بدش در تیم‌های ایرانی، همیشه به بی‌انضباطی متهم می‌شود با این باشگاه وارد فاز تازه‌ای شده است. او که پس از دریافت کارت زرد در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز دربی حساس تهران را از دست داد، قصد پیوستن به اردوی تیم ملی فوتبال کشورش را داشت که مسئولان باشگاه این اجازه را به وی ندادند. اتفاقی که باعث شد کرار با حالت قهر اردوی استقلال را ترک کند. البته او چند ساعت بعد به اردوی تیمش بازگشت اما همین اتفاقات باعث شد تا این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شود. از آن طرف میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال نیز در گفتگویی کرار را بازیکن بی‌انضباط معرفی کرده و مدعی شده کارت زردی که او در دیدار مقابل تراکتورسازی گرفت، فنی نبوده است. تمام این اتفاقات باعث شد کرار با انتشار نامه دعوتش به تیم عراق، درباره دلایل تمام این اتفاقات توضیحات مفصلی بدهد. این گفتگو را بخوانید:

- بازهم حاشیه تازه‌ای را بوجود آورده‌ای. آن هم در شرایطی که خیلی‌ها فکر می‌کردند امسال فصل بی‌حاشیه‌ای را در استقلال سپری می‌کنی. دلیل این اتفاقات چیست؟

ببینید اصلا بحث حاشیه نیست. ماجرا خیلی ساده است. من به تیم ملی کشورم که در حال حاضر شرایط خیلی حساسی دارد دعوت شده بودم. چند هفته قبل این اتفاق افتاد و باشگاه اجازه داد در دوبازی قبل از دربی حاضر نباشم اما خودم را به دربی حساس تهران برسانم. من هم این موضوع را با سرمربی تیم ملی عراق مطرح کردم و او پذیرفت اما وقتی قصد خروج از ایران را داشتم، به دلیل بدهی مالیاتی اجازه خروج به من ندادند. در نهایت هم دیدید که 117 میلیون تومان از جیب خودم دادم تا توانستم از ایران بیرون بروم.

- یعنی تمام این مشکلات به خاطر بازی کردن برای تیم ملی‌ات است؟

دقیقا؛ من دفعه قبل که نتوانتسم به اردوی تیم ملی بروم، سرمربی تیم به من زنگ زد و رفتار بسیار بدی با من داشت. او گفت که دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شوی اما من مفصل برایش توضیح دادم که به دلیل مشکل مالیاتی نتوانستم از ایران خارج شوم. در صورتیکه همه‌چیز هماهنگ شده بود و من باید به تیم ملی کشورم کمک می‌کردم تا قبل از دربی به استقلال اضافه شوم.

- اما مسئولان استقلال گفته‌اند سلسله‌مراتب دعوتت به تیم ملی عراق رعایت نشده است.

باور کنید همه سلسله‌مراتبی که می‌گویند رعایت شده و نامه دعوت من سه بار به باشگاه ارسال شده است اما باشگاه می‌گفت نیامده! آخرش خودم با فدراسیون تماس گرفتم و خواهش کردم نامه را برای خودم هم بفرستند. من هم آن را در اختیار شما قرار دادم و دیدید که این اتفاق انجام شده بوده است.

- حالا تکلیفت چه می‌شود؟

نمی‌دانم. خیلی ناراحتم و متاسف که مرا متهم می‌کنند که به عمد در بازی با تراکتورسازی کارت گرفتم تا به تیم ملی کشورم بروم. باور کنید این مسائل فقط در ایران مطرح می‌شود و اصلا حرفه‌ای نیست. خیلی بد است که تمام تلاش‌های من برای تیم نادیده گرفته شده و چنین تهمتی به من می‌زنند. حالا هم حرف من این است که به هرحال من دربی را از دست داده‌ام؛ پس اجازه بدهند بروم و در این شرایط حساس به تیم ملی کشورم کمک کنم.

- اما ماجدی تو را متهم به غیرحرفه‌ای بودن کرده است.

من هرچه می‌کشم از دست ماجدی است. خود او بود که ماجرای مالیات مرا پیگیری نکرد و همه این مشکلات را بوجود آورد. حالا هم مصاحبه می‌کند و می‌گوید من بی انضباط هستم. آن هم در سالی که به خاطر تمام حرف‌های پشت سرم سعی کردم منظم رفتار کنم اما باشگاه اجازه نداد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    وقتی باشگاه بصورت حرفه ای قراداد نبندد آخرش همین میشه..!!
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    عراق بازیکن خوب زیاد داره توی استقلال بدون کرار یه تیم اماتور هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس