برنامه زمانبدی کارگاههای آموزشی، نشست های تخصصی و تجلیل از پیشکسوتان عرصه مطبوعات ویژه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اعلام شد. [زمانبندی کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی نمایشگاه بیستم مطبوعات

به گزارش مشرق - براساس برنامه های اعلام شده توسط دفتر برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، این نشست ها و کارگاه ها از امروز (یکشنبه 18 آبان 93) تا پایان این رویداد رسانه ای (23 آبان ماه 93) در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

زمانبندی کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی نمایشگاه بیستم مطبوعات

براین اساس، روز یکشنبه کارگاه آموزشی ' آشنایی با فتوژورنالیسم ایران و جهان' با حضور استاد فرنود از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 برگزار می شود.

همچنین نشست تخصصی با موضوع ' آموزش و پژوهش در حرفه روزنامه نگاری' با حضور استاد محمد مهدی فرقانی و استاد مهدی منتظرقائم ساعت 14 تا 16 برگزار می شود.

همچنین طبق هماهنگی های قبلی قرار است ساعت 16 و 15 دقیقه تا 16 و 45 دقیقه از استاد بپژن نفسی نیز به عنوان پیشکسوت عرصه رسانه تجلیل شود.

در بخش نشست های مطبوعات خارجی نیز روز یکشنبه نشست با عنوان ' نقش رسانه ها در شکل گیری سیاست جهانی' با حضور و سخنرانی مویداللامی از کشور عراق از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

همچنین نشست تخصصی با عنوان ' مذاکرات هسته ای تحریم ها' با حضور و سخنرانی مارک گلن از کشور آمریکا برگزار می شود.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 17 تا 23 آبان ماه 93 همه روزه از ساعت 9 تا 20 در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس