کد خبر 360866
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال امید گفت هنوز به طور رسمی نامه‌ای به وی در مورد قطع همکاری با این تیم ارسال نشده است. وی همچنین گفت: با کفاشیان خیلی رفیقم و مشکلی از نظر مالی با همدیگر نداریم.

به گزارش مشرق، "نلو وینگادا" امروز شنبه با اعلام علی کفاشیان، از سمت سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران برکنار شد. وی در خصوص این خبر گفت: من در این خصوص چیزی نشنیده ام و هیچ تماسی هم با من گرفته نشده است. اجازه بدهید پس از اینکه این موضوع به طور رسمی به من ابلاغ شد در این خصوص با هم صحبت کنیم.

کفاشیان در گفتگو با خبرنگاران گفته از آنجایی که تنها دو ماه از رقم قرارداد این فدراسیون با وینگادا باقی مانده بنابراین مشکلی از بابت مسائل مالی وجود ندارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران در این خصوص هم اظهار کرد: ببینید رابطه من با کفاشیان فراتر از رابطه یک مربی و رئیس یک فدراسیون فوتبال است. من با کفاشیان خیلی رفیقم و مشکلی از نظر مالی وجود ندارد.

وینگادا در ادامه خاطرنشان کرد: من پیش از این در کشورهای عربستان، کره‌جنوبی و چین مربیگری کرده‌ام و آیا شما تا به حال شنیده‌اید مشکلی از نظر مالی با این تیم داشته باشم؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: من از کار در ایران خوشحالم و در حال حاضر دوستان بسیار بسیار خوبی در ایران دارم. با این حال طی روزهای آینده بهتر و بیشتر می‌توانم در خصوص وضعیتم صحبت کنم.

وینگادا در پایان در خصوص  اینکه آیا در این مدت پیشنهادی از تیمی ایرانی دریافت کرده، گفت: نه، من پیشنهادی از هیچ تیم باشگاهی در ایران دریافت نکرد‌ه‌ام.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس