تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال به تساوی دست یافتند.

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم قرار گرفتند که  این مسابقه با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید. برای تراکتورسازی در این دیدار شاهین ثاقبی (75) و ادینیو (83) گلزنی کردند و گل‌های استقلال را هم آرش برهانی (63) و امیرحسین صادقی (4+90)به ثمر رساندند.

در این دیدار که بعد از مدت‌ها با استقبال قابل توجه تماشاگران تبریزی آغاز شد، 2 تیم کار را هجومی آغاز کردند به نحوی که در همان 25 دقیقه نخست شاهد به خطر افتادن چند باره دروازه‌ها بودیم. در این زمان  2 گل مردود توسط 2 تیم به ثمر رسید که در موقعیت آفساید توسط آرش برهانی و محسن دلیر زده شدند.

روند هجومی این دیدار تا پایان نیمه نخست ادامه داشت اما در نهایت گلی به نام هیچ یک از تیم‌ها ثبت نشد تا تراکتورسازی و استقلال با نتیجه تساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که البته نتیجه‌ای برای این تیم در بر نداشت تا در ادامه استقلالی‌ها فشار بیشتری روی دروازه میزبان بیاورند. بعد از ضربه خطرناک تراکتوری‌ها که به تیر دروازه فروزان اصابت کرد، برخوردی بین کرار و شفیعی پیش آمد که در ادامه هافبک عراقی اعتراضات دامنه‌داری علیه داور داشت و با وجود مماشات اولیه عایرضا فغانی داور میدان در نهایت کارت زرد گرفت تا دربی سرخابی را از دست بدهد. 

در دقیقه 63 بازی آرش برهانی روی حرکتی انفرادی در محوطه جریمه تراکتورسازی با استفاده از غفلت حامد لک توپ را وارد دروازه سرخ‌پوشان تبریز کرد تا بدین ترتیب تیمش را پیش بیندازد. در ادامه و در دقیقه 75 شاهین ثاقبی روی پاس عرضی محسن دلیر گل تساوی را به ثمر رساند. تراکتوری‌ها با تداوم حملات‌شان در خانه موفق شدند روی گل ادینیو در دقیقه 83 از استقلال پیش افتادند اما در وقت‌های اضافه بازی امیرحسین صادقی روی پاس عمران‌زاده در دقیقه 4+90 بازی را به تساوی کشاند.

در این بازی خالد شفیعی بازیکن تراکتورسازی و جاسم کرار هافبک استقلال از فغانی داور بازی کارت زرد گرفتند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس