کد خبر 360352
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱

داعش در ادامه‌ اقدامات غیر انسانی خود قیمت دختران و زنان ایزدی و مسیحی ربوده شده را که در بازارها به فروش می رساند اعلام کرد.

به گزارش مشرق، اعلام قانون جدید داعش در خصوص تعیین نرخ فروش زنان و دختران ایزدی و مسیحی، موجب نگرانی جامعه‌ جهانی، علمای دینی و سازمان های غیر دولتی و مدافع حقوق زنان شده است و این اقدام را اقدامی غیرانسانی می دانند.

«کردپرس» نوشت: بر اساس بیانیه‌ داعش اعلام شده است، دسته بیت المال-دارایی مقرر کرد قیمت فروش این زنان و دختران اعلام شود تا هر کسی مطابق این قانون خریدها را انجام دهد و متخلفین نیز به دار آویخته می شوند.

قیمت فروش دختران و زنان از سوی داعش! +تصویر

زن میانسال ۳۰ تا ۴۰ سال(ایزدی و مسیحی):۷۵ هزار دینار
زن جوان ۲۰ تا ۳۰ سال(ایزدی و مسیحی) :۱۰۰ هزار دینار
دختر به سن تکلیف رسیده ۱۰ تا ۲۰ سال(ایزدی و مسیحی):۱۵۰ هزار دینار
زن مسن ۴۰ تا ۵۰ سال(ایزدی و مسیحی) :۵۰ هزار دینار
کودک یک تا ۹ سال(ایزدی و مسیحی):۲۰۰ هزار دینار

در پایان آمده است که اجازه داده نمی‌شود هیچ کسی از سه‌ غنیمت بیشتر بخرد،به غیر از خارجی‌هایی که ترک و سوری هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • عليرضا ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    1 0
    و اعراب حاشيه خليج فارس
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    1 0
    حیوونای داعشی بدبختا نام حیوون شرف داره به شماها ان شاءالله آقا امام زمان بیاد اون موقع میفهمید جزای این کاراتون چیه دنیا ظرفیت مجازات شما رو نداره اما بازم دلمون خنک میشه.
  • رضا ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    1 0
    واقعاً بوي از انسانيت بردن
  • ناصر ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    1 0
    امام زمان محوشون کنه انشالله
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    لطفا شیریت عبادی هم ببرید بفروشید. ببنید چند قیمت میزنید روش
  • بهمن تهرانی ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    1 0
    اینقدر هدف از این اقدامات که کاملا عمدی بنظر میرسه مشخصه که من نمیدونم ما چرا گول اینها رو میخوریم... ساختم و علم کردن این تکفریها چه داعش و چه النصره و چه الشباب و بوکو حرام همه کار مدیران صهیونیستی و آخر الزمانی در غربه که با همکاری زیردستانشان در بین اعراب (آل سعود و دیگر سوسمارهای ساکن خلیج) هست... این اقدامات دقیقا وقتی آغاز شد که آمارهایی در رسانه ها منتشر شد در سطح جهان که دین اسلام بالاترین رشد بین ادیان رو داره که بیشتر بعلت رشد جمعیت بالاشونه... و همچین افزایش درصد مسلمانان مهاجر در اروپا و غرب... اینها خیلی زرنگند و مثل ما نمیزارند کار از کار بگذره.... راحت ترین راه اینه که گروهی رو علم کنند که صبح تا شب بر روی نمادهای کاملا از بن اسلامی همچون علامت سرورمان رسول الله و واژه الله اکبر و از این دست...مخصوصا نام دولت خلیفه گری داعش که گذاشتن دولت اسلامی... بعد بهشون دستور رسیده تا میتونید خلاف حقوق بشر رفتار کنید... سر ببرید... تجاوز کنید... تکفیر کنید... علت تکفیر شیعه هم این وسط فقط فهم و درک رهبران شیعه در رابطه با اصل این توطعه هست... به کلماتی که بکار میبرند و منتر می کنند توجه کنید... مثلا همین عکس بالای لیست زنها نوشته: الاسعار و البضاعه که بمعنی "کالا" هست... اینها دارند به عموم ملتهای غیر مسلمان و مسلمانان نادان و ضعیف النفس میفهمونند که اسلام اینه... ازش دوری کنید و محکومش کنید.... اینقدر متاسفانه مردم عامه مسلمان هم از آموزش و تفکر صحیح به دور هستند که راحت ملعبه قرار میگیرند... راه خنثی کردن این اقدامات و چرخوندن سر توپ بر ضد سازندگانش یه چیزه... 1- باید مردم و دولتها و موسسات مخصوصا شیعه در اینترنت و مخصوصا شبکه های اجتماعی با جملات و مولتی مدیای کاملا ساده فهم اتفاقات رو کنار هم بزارند و واقعیت رو رسوا کنند و اینقدر اینکار رو در همه جا مخصوصا در محیطهاییکه مردم غربی و غیر مسلمان بیشترند تبلیغ کنند...اینقدر باید تکرار بشه این رسوا گری تا تکنیک تکرار زیاد باعث درک مطلب میشه رو باعث بشه... 2- با استخراج منابع و نمونه های وحشیگیری های شدید غیر مسلمانان در درازای تاریخ...مانند حوادث و جنایتهای مسیحیان و یهودیان در جنگهای جهانی، در لشگرکشیهای غربی ها، در وحشیگیری های غیر دولتی...مافیا...خلاصه حوادث وحشیگرایانه غربی ها که مثالهاش به هزاران میرسه در اینترنت و تاریخ... باید یه گروه از فعالان و مردم عادی اینقدر اینها رو منتشر کنند و تاکیید کنند که چند دهه پیش که به اصطلاح تروریست مسلمون نبود همه تروریستها مسیحی بودند...مثلا بقول خودشون تروریستها ایرلند... خمر سرخ، اسپانیا، در شیلی، و غیره.... به نظر من تا وضع اینه و روی تروریست بودن مسلمانان و بد بودن و وحشی گری اسلام تبلیغ می کنند همش تقصیر و کوتاهی خودمونه.... ما شیعیان بعنوان بخش متفکر و سوپر عاقل مسلمانان باید پیشگام بشیم و رسواشون کنیم تا همه این داعش و موج اسلام هراسی برعمس بشه و گریبان خودشونو بگیره... از رسانه ها ایرانی هم کافی نیست پخش بشه...اصلا مخاطب نداره...باید دنیای مجازی و ماهواره ها و روزنامه های غربی رو انتخاب کرد تا بگوش برسه... یو تیوب، توییتر و فیسبوک بتنهایی غوغا میکنه...اگر عاقل باشیم.... مشرق با توجه به هوشمندی شما از شما انتظار دارم پا پیش بزارید... من که رسانه ندارم
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    حرومزاده های کثیف. اینها دنباله قوم شمر و یزید هستن. نمیدونم چرا دنیای اسلام و جامعه جهانی خفه شده؟ این چه ظلمیه که در حق زنان و کودکان و حتی مردان بی گناهی که سر بریده میشن، میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس