کد خبر 360209
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که در صورت بروز هرگونه جنگی با حزب الله، در نخستین ساعت های جنگ، فرودگاه ها، بنادر و اماکن حیاتی "اسرائیل" فلج خواهد شد.

به گزارش مشرق، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که حزب الله، در نخستین لحظات از جنگ بعدی با این رژیم، فرودگاه بن گوریون و بندر حیفا را به تعطیلی خواهد کشاند.

"اور هیلر" خبرنگار امور نظامی شبکه 10 نیز گفت: امیدواریم که این جنگ هیچ گاه اتفاق نیفتد، اما یکی از افسران بلندپایه ارتش درباره چگونگی ِ جنگ سوم ِ (اسرائیل) با لبنان گفت: با توجه به موفقیت های حزب الله در شلیک موشک به فرودگاه بن گوریون در مدت دو روز و به تعطیلی کشاندن این فرودگاه، پیش بینی می شود در جنگ بعدی، حزب الله، در اولین اقدام، برای فلج کردن این فرودگاه، اقدام خواهد کرد و فرودگاه بن گوریون و بندر حیفا را با موشک های خود به تعطیلی خواهد کشاند.

وی افزود: به نظر می رسد که حزب الله با توجه به قدرت موشک هایی که در اختیار دارد، بیش از حماس در زمینۀ فلج کردن فرودگاه بن گوریون موفق خواهد بود.

هیلر با وجود ادعای این که میان لبنان و (اسرائیل)، تونل زیرزمینی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: این مسئول بلندپایه می گوید در جنگ اول ِ لبنان به سال 1982 وقتی که ضد جنبش فتح می جنگیدیم، فتح تونل هایی در لبنان داشت. به این ترتیب می توان گفت که ماجرای تونل ها در لبنان، قدمتی 30 ساله دارد، به این ترتیب، بعید نیست که حزب الله نیز تونل هایی از لبنان تا زیر اراضی اسرائیل ایجاد کرده باشد.

هیلر در پایان بدون اشاره به نام افسر بلندپایه ای که این تحلیل ها را برای خبرنگاران نظامی ارائه کرده است، به نقل از او گفت: هلال ِ شیعی، شامل حزب الله، سوریه و ایران، برای (اسرائیل) بسیار خطرناک تر از گروه های تندروی سنی از جمله دیوانگان ِ داعش است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آنتی دجال ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    به حول و قوه ی الهی نابودی رژیم اشغالگر و نحس و نجس اسرائیل نزدیک است ان شاء الله
  • ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    مثل همیشه شکست میخوره و بعد انکار میکنه
  • ابی ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    خوبه خودشون به این درک رسیدن که با پیروان حسین و ابوالفضل علیهم السلام نمیتونن درگیر بشن.
  • مجید ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    پس از شکستهای مکرر اسرائیل به شهادت می رسند!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    امروز باید .در همین ماه محرم انقدر حزب ا... را قوی کنیم و به انها کمک کنیم تا اگر بار دیگرو فردا جنگی اغاز شد در همان لحظات اول اسراییل محو گردد. اگر این کار را نکردیم . ارق حسینی نداریم. دیگر نمی خواهیم خدای نکرده این گرگ حتی خون یک غزه ای را بریزد. بید انقدر به حزب ا.. کمک شود که در همان لحظات اول تمام سیستم ارتباطی این اسراییل کثیف قطع گردد و ودر اتش بسوزد
  • علیا ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    توی جنگه بعدی حیفه که هواپیماها و باند های فرودگاه رو بزنن برادران حزب الله و دوستان فلسینی اونها رو به عنوان غنیمت نیاز دارند. یه موشک بزنن به برج کنترل همه چیز حله.
  • ناشناس ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    سید حسن نصرالله : اگر اسرائیل جنگی بر ما تحمیل کند " پوست ارتش اسرائیل را می کنیم "
  • شهیدزنده ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    مشرق جان اسراییلی وجود نداره که سپاه حزب الله بخواهد(دراراضی اسراییل!!!!!!!)تونل حفر کند.بفرموده بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران(اسراییل باید از بین برود). حیدر مدد
  • سارا ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    این یعنی اعتراف به اینکه حزب الله عقل و انسانیت داره که فرودگاه و بندر رو فلج می کنه ولی شما صهیونیستهای خونخوار, نه عقل و نه خوی انسانی دارید که بعنوان جنگ, مردم بیگناه و بی دفاع رو به خاک و خون می کشید.
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    اگر جنگ ئبگری بین حزب الله ورژیم غاصب رخ دهد, حزب الله انبار های شیمیائی واقع در بندر حیفا را هدف قرار دهد! چندی پیش یکی از دانشمندان صهیونیست این هشدار را به رژیم غاصب داده بود که اگر بعضی از انبارهای شیمیائی واقع در بندر حیفا مورد اصابت قرار گیرد آنچنان دودی حیفارا فرا میگیرد که تایک هفته حتی ماشینهای آتشنشانی هم امکان رفتن وحرکت نخواهند داشت! از شدن دود وتاریکی
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    احسنت نظر خیلی خوبیه البته اگر خانه های فساد را هم در تل آویو و ... هدف قرار دهد دیگر انگیزه ای برای سربازان شجاع ( خخخخ ) اسراییلی باقی نمیمونه که بخوان بجنگن خخخخ ا
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    بهتره ابتدا فاحشه خانه های بیروت را جمع کنند بعد به خانه هابی فساد فکر تل اویو باشند.
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    خوب معلومه تا مزدورهای بی جیره و مواجبی مثل شما رو داشته باشن ادعای پیروزی برای صهیونیست ها همیشه هست. هر چند تو بدبخت نمیدونی که مردمان صهیونیست خودشون فهمیدن که دارن تو فضای ترس زندگی می کنن و اکثریتشون تابعیت دوگانه و چندگانه کشورهای دیگه رو دارن . به محض اینکه بفهمن دارن نابود میشن سریع برمیگردن به همون کشورهایی که ازش به فلسطین اومدن و این نشون میده که صهیونیست ها یک مشت حیوان بی اصل و نژاد هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس