کد خبر 359826
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۵

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: حاشیه‌ها باعث شده تا در این چند سال هویت پرسپولیس از بین برود.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی در خصوص اینکه چرا در چند وقت  اخیر پرسپولیس دچار حاشیه‌های مختلفی شده، گفت: در باشگاه‌های ما فقط به بازیکنان پول می‌دهند و از نظر فرهنگی کاری روی بازیکنان صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل است که در این چند سال می‌بینیم پرسپولیس دچار مشکل شده و البته دیسیپلین خوبی هم در تیم حاکم نیست و همه اینها دست به دست هم داده تا بی‌ انضباطی‌ها در تیم بیشتر شود البته مسائل پیام صادقیان فقط مربوط به چند وقت اخیر نیست و یادمان هست که سال گذشته و امسال چندین و چند مورد بی‌انضباطی داشته و سؤال من از حمید درخشان این است که تو که می‌خواهی این بازیکن را ببخشی پس چرا او را اخراج می‌کنی؟!

وی ادامه داد: به نظرم با این شرایط پرسپولیس به سمت بیراهه می‌رود واین نگران‌کننده است به طوریکه حتی در تیم ملی یک پرسپولیسی هم وجود ندارد و این برای تیمی که سال‌ها کاپیتان تیم ملی قرمزپوش بوده فاجعه است. البته مربی تیم هم نباید به این فکر کند که اگر فلان بازیکن را اخراج کند تیم دچار مشکل می‌شود و شما باور کنید حتی اگر درخشان با قاطعیت با بازیکنان برخورد کند و حتی در نبود بازیکن به بازیکنان حاشیه‌دار بازی ندهد ما پیشکسوتان و هواداران هم پشت سرمربی خواهیم بود و نباید به خاطر نتیجه گرفتن بی‌انضباطی‌ها را تحمل کرد چرا که در این صورت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا درخشان با بازیکنان مماشات می‌کند، اظهار داشت: حتماً نظرش این است که چون بازیکن ندارد و تیم باید نتیجه بگیرد این کار را می‌کند اما این اشتباه است و او اول باید در تیم مدیریت را حاکم کند و اگر مدیریت نباشد بازیکنان هم وظیفه‌شناس نخواهند بود.

شاهرودی درباره اینکه اگر خودش سرمربی پرسپولیس بود در این شرایط چه تصمیمی می‌گرفت، افزود: 100درصد بازیکنان مسئله‌دار را از تیم کنار می‌گذاشتم مخصوصاً این بازیکنان را. بازیکنان الآن که بازیکن نیستند هرچند که برای آنها احترام قائلم اما همین پیام صادقیان انگشت کوچک درخشان هم نیست. او اگر جای محمدخانی، پنجعلی یا محرمی بود می‌خواست چه کند؟! هنوز دو سال نشده که به پرسپولیس آمده اما خود درخشان سال‌ها در این تیم بازی کرد و کاپیتان پرسپولیس بود و به همین دلیل است که می‌گویم که اگر من سرمربی تیم بودم اولین کاری که می‌کردم مدیریت بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حرکت صادقیان پس از تعویض مقابل پیکان گفت: زمان خود ما هم در تیم حاشیه بود اما اینطور نبود که به خاطر یک تعویض یا در ارنج نبودن رودر روی مربی بایستیم و احترام بزرگترمان را در هر حالتی حفظ می‌کردیم اما می‌بینیم که این روزها احترام به پیشکسوت از بین رفته و باید این مسائل را درست کنیم چرا که پرسپولیس اسم بزرگی دارد و با این شرایط من فکر می‌کنم هویت پرسپولیس در این چند سال از بین رفته است و همین حاشیه‌ها باعث می‌شود تا هواداران از تیم دور شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی واقعی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    اقای شاهرودی خود شما هم در دوره بازیگریتان کم حاشیه نداشتید ان حضور معروف سر تمرین و گفتن این جمله به سر مربی وقت که " من رضا مالدینی هستم و هیچ کس جرات بیرون گذاشتن من رو نداره و ..." همه به یاد دارند پس نه تنها شما بلکه همه پیشکسوتان در بیان نظراتشان باید مواظب مثل معروف رطب خوردن و منع رطب باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس