کد خبر 359516
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا تمهیدات ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار محسن مهرآیی اظهار داشت : طرح های ویژه ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مناسب با مراسم های عزاداری در شهرهای کشور اجرایی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده اولویت تردد در این روزها با دسته های زنجیرزنی و سینه زنی است. به همین منظور محدودیت‌های تردد برای خودروها در محل تجمع هیئت ها و مسیرهای زنجیرزنی اعمال می شود.

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور با اعلام اینکه در این روزها هموطنان از لباس های مشکی استفاده می کنند از رانندگان خواست هنگام رانندگی در شب دقت بیشتری داشته باشند و از عجله و شتاب و رانندگی با سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

به گفته وی هموطنان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برای حرکت به سمت محل های عزاداری از خودرو شخصی استفاده نکرده در صورت نیاز نیز از پارک خودرو در محل های ممنوعه و نقاطی که باعث مسدود شدن راه می شود خودداری کنند. پلیس خودروهایی که باعث ایجاد سد معبر برای عزاداران شود را به محل های مطمئن منتقل می کند.

سردار مهرایی در مورد تمهیدات ترافیکی مراسم 13 آبان به پلیس گفت : تمهیدات ترافیکی برای پوشش این مراسم پیش بینی شده و از رانندگان می خواهیم در مسیرهای راهپیمایی که اعلام می شود توقف نکنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس