کد خبر 359238
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

منابع امنیتی و قبیله‌ای در عراق اعلام کردند که داعش در ادامه سلسله اعدام‌هایی که از هفته گذشته علیه عشیره البونمر به راه انداخته، 85 تن دیگر از مردان و پسران جوان این عشیره سنی مذهب را اعدام کرد.

به گزارش مشرق، اسکای نیوز عربی نوشت: نعیم الکعود، از رهبران عشیره مذکور و از مسئولان امنیتی عراق با اعلام این خبر گفت: داعش روز جمعه نیز 50 تن از مردان عشیره را اعدام کرده بود. پیشتر نیز یک گور دسته جمعی از افراد این عشیره در استان الانبار کشف شد که جسد 35 تن را در خود جای داده بود.

داعش اواخر هفته گذشته نیز 220 تن از اعضای عشیره البونمر را که علیه آنها می‌جنگند و سعی دارند مناطق شرقی استان الانبار و غرب بغداد را از نفوذ داعش دور نگه دارند، اعدام کرد. عشیره البونمر که از عشایر استان الانبار محسوب می‌شود، ماه‌هاست درمقابل داعش می‌جنگد و اخیرا به دلیل تمام شدن مهمات و آذوقه بخش‌هایی از نیروهای آن تسلیم داعش شده‌اند.

روز جمعه دو گور دسته جمعی از افراد این عشیره کشف شد که جمعا 300 جسد در آنها دفن شده بود. قربانیان اوایل هفته توسط نیروهای داعش بازداشت شده بودند و چند روز بعد اعدام و به شکل گروهی دفن شدند.

هنوز تعداد دقیق افراد قبیله البونمر که توسط داعش اعدام شده‌اند مشخص نیست اما آمار غیر رسمی از تیرباران بیش از 800 تن از این افراد حکایت دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    اینها روی چنگیز خان مغول را سفید کردند
  • عباس م 61 ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    چقدر این داعشی ها بدجنس هستند اینا فقط یه زبان حالیشونه اگه گفتید چیه؟ گلوله وسط سرشون از فاصله نیم متری.
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    خدا لعنت ابدی و ازلی شان کند
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    واقعيت امر اينست كه سني هاي عراق در تاريخهاي گذشته و امروز . خيانت هاي بزرگي به شيعيان اين كشور كرده اند كه راه دادن به گروه تروريستي داعش يكي از آن كارهاست. البته چون جواب خيانت توسط خداوند بدون پاسخ نمي ماند. دستمزد خود را به نحو احسن از داعشي هاي اسرائيلي دريافت خواهندكرد. البته مسلم است كه در اين مابين . گروه زيادي از افراد بيگناه هم نيز آسيب خواهندديد !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس