کد خبر 359194
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲

دوومیدانی‌کار طلایی ایران در بازی‌های پارا‌آسیایی اینچئون دلیل اهدای مدالش به سردار سلیمانی را بازگو کرد.

به گزارش مشرق، سردار قاسم سلیمانی عصر روز پنج‌شنبه گذشته (8 آبان) به همراه  مدیر کل تربیت بدنی استان کرمان در منزل پیمان نصیری دارنده مدال طلای دوومیدانی پارالمپیک لندن و بازی‌های آسیایی اینچئون حضور یافت.

وی ضمن تقدیر از مدال آوری این ورزشکار کشورمان از پذیرفتن مدال طلای نصیری خودداری کرد و مدالی را  که نصیری در بازی‌های آسیایی به وی تقدیم کرده بود را به این ورزشکار برگرداند. پیمان نصیری پس اینکه سردار سلیمانی، مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون را به وی باز گرداند آن را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد و برای همین منظور به زودی راهی مشهد مقدس خواهد شد.

نصیری، مرد طلایی کشورمان در این خصوص گفت: من از قبل سردار سلیمانی را می شناختم و وی فردی دوست داشتنی، بی ریا، شجاع و دلاور است. از پدرم در خصوص دلاوری‌های وی در 8 سال دفاع مقدس شنیده بودم و می‌دانم که در حال حاضر نیز در حال خدمت به جامعه شیعیان است. به خاطر دلاوری‌ها و بزرگی‌های وی از قبل از بازی‌های آسیایی تصمیم گرفتم که اگر مدال طلا به دست آوردم آن را تقدیم این سردار دلاور کشورم کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مرادیفر ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    سردار سلیمانی مظهر شجاعت .وفا .مردانگی کرامت .وگذشت هستند او به تمام ملت تعلق دارد نه کرمانی ها او ایرانیه ومایع افتخار ایرانه
  • نفس69 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    به خدا اگه غربی ها همچین کسی رو داشتن ازش اسطوره می ساختن درموردش کلی انیمیشن و فیلم و بازی برای بچه هاشون تولید می کردن. ولی خیلی ازبچه های ما اسم ایشون رو هم نشنیدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس