کد خبر 359030
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با وجود اينکه دو کارته هستم اما برابر گسترش فولاد محتاط بازي نخواهم کرد.

به گزارش مشرق، محسن بنگر در واکنش به اینکه بازیکنان و مربیان پیکان اعلام کرده‌اند پرسپولیس ضعیف بوده است، اظهار داشت: این دیگر چه حرفی است؟! مثلاً پیکان خیلی قوی بود؟ تیمی که یک موقعیت هم برای گلزنی نداشت چطور ادعا می‌کند که ما ضعیف بودیم؟ این‌ها بهانه‌های بعد از باخت است و زیاد نباید به آن توجه کرد. هر تیمی که شکست می‌خورد باید چیزی برای گفتن داشته باشد.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: بارها گفته‌‌ام باز هم می‌گویم که تمام بازی‌های پرسپولیس حکم فینال را دارد و باید به پیروزی برسیم.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا با کارت زردی که در بازی با پیکان گرفته از دیدار با گسترش فولاد محروم شده است، عنوان کرد: دو کارته نبودم که با کارت زرد بازی با پیکان از مسابقه با گسترش فولاد محروم شوم. من یک اخطار در لیگ داشتم و یک اخطار هم در جام حذفی گرفتم.

بنگر در خصوص اینکه به خاطر دو کارته شدن امکان دارد در بازی با گسترش فولاد با احتیاط بازی کند تا دربی را از دست ندهد، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها هنوز هم از این فکرها می‌کنند، بازی با گسترش فولاد از دربی مهم‌تر است و این حرف من شعار نیست. باید سه امتیاز بازی با گسترش فولاد را بگیریم اما چون بازی با استقلال دیدار با رقیب مستقیم‌مان است می‌شود مساوی هم گرفت. به خاطر همین در بازی با گسترش فولاد اصلاً با احتیاط بازی نمی‌کنم.

وی درباره ناراحتی مهدی رحمتی از شعارهای طرفداران پرسپولیس گفت: توهین به رحمتی کار زشتی بود من از رحمتی عذرخواهی می‌کنم. آنهایی که به رحمتی توهین کردند هوادار واقعی پرسپولیس نبودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس