کد خبر 358077
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید بر اساس اساسنامه این فدراسیون اگر کفاشیان با موضوع برکناری مهدی محمد نبی و هادی آیت اللهی موافقت نکند، استیضاح می‌شود.

به گزارش مشرق، قنبرزاده با بیان اینکه پیشنهاد برکناری مهدی محمد نبی و هادی آیت اللهی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال و رییس کمیته‌ فنی در حیطه اختیارات هیات رییسه فدراسیون فوتبال است، اظهار کرد: طبق اساسنامه هیات رییسه این اختیار را دارد همان گونه که رییس کمیته‌ را تایید و تصویب می‌کند در صورت عملکرد ضعیف او خواستار برکناری‌اش شود.

وی ادامه داد: این موضوع همانند رای اعتماد و استیضاح وزرا توسط نمایندگان مجلس است. به طور مثال همان گونه که وزیر علوم از مجلس رای اعتماد گرفت، پس از مدتی استیضاح و رای عدم اعتماد گرفت و ما نیز می‌توانیم با توجه به بررسی عملکرد نبی و آیت اللهی خواستار برکناری آنها شویم.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره علت پیشنهاد برکناری آیت اللهی گفت: این پیشنهاد به دلیل مشغله‌های متعدد آیت اللهی بود و نظر جمع بر این بود فردی غیر از آیت اللهی که مشغله کمتری دارد بتواند با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر برای تیم‌های ملی به طور تمام وقت فعالیت کند.

وی افزود: ما نباید در ناکامی تیم‌های پایه تمامی تقصیرات را بر گردن مربیان و سرمربیان بیاندازیم، بلکه باید نقش کمیته‌ فنی را نیز که مسئولیت برنامه‌ریزی داشته است، در نظر بگیریم و فردی فوتبالی را در راس این کمیته‌ قرار دهیم تا بتواند با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در جهت موفقیت تیم‌های ملی پایه گام بردارد.

قنبرزاده درباره علت پیشنهاد برکناری دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز خاطر نشان کرد: اجازه دهید در این باره صحبت نکنم، چرا که در جلسه چهارشنبه این هفته‌ هیات رییسه در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر کفاشیان با موضوع برکناری مهدی محمد نبی و هادی آیت اللهی موافقت نکند، آیا می‌توانید او را استیضاح کنید، گفت: بله،‌ این موضوع در اساسنامه آمده است.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به نامه 14 بندی دیگری به علی کفاشیان توسط این هیات گفت: نامه 14 بندی دیگری نیز نوشته و به کفاشیان ارائه شده است که مربوط به مسائل مالی است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس