کد خبر 357791
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

نماینده تام الاختیار علی دایی از توافق نهایی سرمربی پیشین پرسپولیس با این باشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، بهمن دهقان در مورد آخرین وضعیت علی دایی و باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال برکناری علی دایی و کادر او، نشست‌هایی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشتیم و شرایط و قراردادها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از کادر فنی همه به غیر از افشین پیروانی تسویه حساب کرده‌اند و 50 درصد مبلغ قرارداد خود را طی چک از باشگاه دریافت کردند. پیروانی هم چک آذرماه و توافق نامه مکتوب در اختیار دارد. در مورد قرارداد علی دایی هم همانگونه که خودشان اعلام کرده‌اند همه مسائل را به من محول کردند کما اینکه زمان عقد قرارداد با پرسپولیس هم ایشان ایران نبودند و قرارداد با حضور من تنظیم شده بود.

نماینده تام‌الاختیار دایی تصریح کرد: نشست‌های من با مدیران باشگاه پرسپولیس منتج به توافق نهایی در زمینه قرارداد و مطالبات علی دایی شد. البته باید بگویم که شفاف سازی قراردادها طبق آیین نامه نقل و انتقالات بر عهده باشگاه است و ما در این زمینه نقشی نداریم.

دهقان در خصوص اینکه گفته می‌شود طرفین شرط و شروط خاصی برای یکدیگر داشتند اظهار داشت: شرط خاصی نبود فقط شرط دایی این بود که در وهله اول باید با اعضای کادر فنی توافق کنند بعد با خودش.

وی در مورد اینکه مدیران باشگاه شرط پرداخت مطالبات دایی را سکوت و عدم مصاحبه وی علیه آنها دانسته بودند هم خاطرنشان کرد: این حرف‌ها کذب است. اصلا مگر در موارد قبلی دایی دعوایی با مدیران باشگاه شروع کرده بود؟ در تمام این مواردی که اتفاق افتاده شروع کننده علی دایی نبوده و این بار هم او همان روز اول و در میان آن همه سرو صدای رسانه‌ای گفته بود که کاری به این مسائل ندارد. در هر حال پرونده این موضوع بسته شده و همه چیز تمام شده است. امیدوارم پرسپولیس همانی شود که هوادارانش می‌خواهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس