مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس چهار اثر تازه از مجموعه روزشمار جنگ را رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد سوری، مدیر روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به ایبنا گفت: مجلدات 21 تا 23 و جلد 54 از مجموعه کتاب‌های روز‌شمار جنگ این مرکز، هفتم آبان‌ 1393 رونمایی می‌شوند.

وی از مرتضی صفاری، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، به عنوان سخنران اصلی آئین رونمایی از چهار مجلد تازه یاد کرد و گفت: در این مراسم، حسین اردستانی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نویسندگان آثار نیز حضور خواهند داشت.

به گفته سوری، مجلدات 21 تا 23 کتاب‌های روزشمار جنگ ایران و عراق را علیرضا لطف‌الله زادگان و مجلد پنجاه و چهارم را ید‌الله ایزدی نوشته است.

مدیر روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: جلد 21 روزشمار جنگ به «عملیات مسلم‌ابن عقیل»، 22 به «عملیات محرم»، 23 به عملیات «والفجر مقدماتی» و جلد 54 به «عملیات والفجر 10» می‌پردازد که از ساعت  10 تا 11 چهارشنبه، هفتم آبان 93 در سالن اجتماعات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس رونمایی خواهند شد.

«مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» در خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، بعد از چهار راه گوی‌آبادی، روبه‌روی داروخانه لاله واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس