کد خبر 356751
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

نژادپرستان استرالیایی با حمله به دو مسجد و یک مرکز آموزش‌های اسلامی، اقدام به نوشتن شعارهای موهن بر دیوار و پرتاب بطری‌های مشروب به داخل این مکان‌ها کردند.

 به گزارش مشرق، دو مسجد و یک مرکز آموزش‌های اسلامی در شهر "پرت" مرکز استرالیای غربی به طور هم زمان هدف حمله نژادپرستان قرار گرفت.

این حملات با توهین به مقدسات اسلام، نوشتن شعارهای رکیک روی دیوارها و پرتاب بطری‌های مشروب به داخل محوطه‌ها همراه بود.

امام جماعت یکی از این مساجد در توضیح چنین اقداماتی اظهار داشت: حملات نژادپرستان به مراکز اسلامی و مساجد امروزه معضلی برای مسلمانان به وجود آورده است و زنان و کودکان برای تردد در مسیر این مکان‌ها همواره در ترس و دلهره اند.

شیخ «برهان مهتار» تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که در مساجد ما به روی همگان باز است و اگر کسی در مورد اسلام سوالی دارد یا مساله‌ای از اعتقادات مسلمانان او را آزار می‌دهد، به ما مراجعه کند تا در حد وسعمان او را راهنمایی کنیم.

به نظر می‌رسد با افزایش فعالیت‌های داعش و چهره‌ مخدوشی که این گروه از اسلام معرفی کرده و هم چنین بازتاب گسترده جنایات آن‌ها در رسانه‌های غربی و تلاش این رسانه‌ها در معادل نشان دادن این گروه تروریستی با اسلام، چندان عجیب نمی‌آید که همان طور که شیخ برهان معتقد است شاهد افزایش مواردی از این دست و محدودیت بیشتر مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان باشیم.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا از مشهد ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    خدا آمریکا را به هم بریزد که با ایجاد داعش نگاه دنیا را به مسلمانان عوض کرد و همه شون را تروریست جلوه داد خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــا خودت می بینی پس کی جنایات اینها را پاسخ می دهی؟
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    امان از موذن های بد صدا
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    وقتي مسلمانان افراطي ، اينجا مردم را تهديد به قتل مي كنند ؛ طبيعي است كه تعدادي افراطي نيز از سوي ديگر ، سعي در مقابله به مثل مي كند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس