کد خبر 356141
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی شروع شد که از ورود دوربین‌های صدا و سیما و عکاسان خبری به ورزشگاه جلوگیری شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16:50 در ورزشگاه یادگار امام قم در مقابل هم قرار گرفتند.

در این دیدار مهرداد طهماسبی، مسعود حق جو،‌ روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، غلامحسین بادامکی، ایوب کلانتری، محمد‌امین آرام طبع،  مارکو آئورلیو ایوبل، پیروز قربانی، جلال‌الدین علی محمدی و وحید علی آبادی به سرمربی گیری عبدالصمد مرفاوی برای تیم صبای قم به میدان رفتند.

برای تیم گسترش فولاد تبریز نیز در این دیدار رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، حمید جوکار، علی‌رضا لطیفی، مگنو باتیستا داسیلوا، علی‌رضا نقی زاده، جابر انصاری، محمد‌امین درویشی، مهرداد بایرامی، پیمان رنجبر و محمد مختاری به سرمربی گری فراز کمالوند به زمین مسابقه رفتند.

این دیدار را محمد ملکی به عنوان داور وسط قضاوت می‌کند و بابک داوری و حسن ظهیری وی را در این امر کمک می‌کنند.

خبرنگاران هنگام ورود به ورزشگاه به شدت مورد تفتیش قرار گرفتند و کیف‌های آنها بررسی شد.

امروز از ورود هر گونه دوربین عکاسی و تصویربرداری به داخل ورزشگاه جلوگیری شده است و عکاسان خبرگزاری‌ها نیز امروز به پای صدا و سیما سوختند.

قبل از شروع مسابقه عبدالصمد مرفاوی و کادر فنی صبا به سمت گسترش فولاد رفتند و با کادر فنی گسترش فولاد خوش و بش کردند. همچنین جلال علی محمدی، وحید علی آبادی و حسن بادامکی نیز به سمت کادر فنی گسترش فولاد رفتند.

امروز بیش از بازی‌های پیشین صبا تماشاگر به ورزشگاه آمده است و تا دقیقه 7 بازی حدود 150 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس