کد خبر 355941
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

صبح امروز یک انبار 600 متری فرش در مرکز پایتخت طعمه حریق شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در ساعت 07:51 یک مورد حادثه حریق انبار فرش به آدرس خیابان مصطفی خمینی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانان شش ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد: گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار 600 متری مملو از فرش و موکت رخ داده و تمامی آن را در بر گرفته است.

ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن و قسمت‌های دیگر بود خاطر نشان کرد: آتش نشانان در حال حاضر آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر اماکن جلوگیری کردند اما عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد و با توجه به جنس مواد داخل انبار، اطفای حریق با مشکلاتی روبرو شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران میزان خسارات، علت حادثه و اعلام خسارات جانی ناشی از این حادثه را به پایان عملیات موکول کرد و افزود: اخبار تکمیلی از این حادثه پس از اتمام عملیات آتش نشانان اعلام خواهد شد.
{$sepehr_album_18813}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس