کد خبر 355893
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۱

فرهاد مجیدی می گوید: در یکی از داربی ها زمانی که گل زدم و شادی گل کردم، یک سنگ بزرگ از سمت پرسپولیسی ها به سرم پرتاب شد که اگر به سرم می خورد، مطمئنا سرم می شکست و شاید می مردم و بازی به هم می ریخت.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی که میهمان ویژه برنامه نود بود درگفت و گو با سایت نود گفت: بهترین گل هایم برای نظرسنجی انتخاب شده اند و باید دید مردم به کدام گل را می دهند.

وی گفت: در میان ۴ گلی که به پرسپولیس زدم، به نظرم همین گل بهترین و قشنگ ترین آن ۴ گل بود. چون هم در دقایق پایانی بود و هم اینکه در مقایسه با سه گل دیگر به نظر خودم بهتر است.

مجیدی درباره ماجرای شادی یکی از گل هایش گفت: در یکی از داربی ها زمانی که گل زدم و شادی گل کردم، یک سنگ بزرگ از سمت پرسپولیسی ها به سرم پرتاب شد که اگر به سرم می خورد، مطمئنا سرم می شکست و شاید می مردم و بازی به هم می ریخت. شانس آوردم که سنگ به سرم نخورد و بازی با خیرو خوشی به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تابنده ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    این اقای خیلی از خود راضیه و اونقدر مغرور بود که حتی بازیکن ملی پوش ایرانی جهانبخش را گفت نمیشناسم.اگه این بابا جای افرادی مثل علی دایی و مهدی مهدوی کیا و خدادا عزیزی و کریم باقری بود که بهترین بازیکن آسیا شدن و تو بهترین تیمهای اروپایی هم بازی کردن بود چکار میکرد.اونوقت خدا را هم بندگی نمیکرد.
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    به خاطر اینکه فرهاد مجیدی مهمان این هفته نود بود من برنامه رو دیدم فارغ از طرفداری استقلال و پرسپولیس ولی وقتی اون را با برنامه ای که مهدی مهدوی کیا مهمان نود بود مقایسه میکنم صحبتها و حرکات فرهاد مجیدی خیلی با غرور بود و خیلی خودش رو بالا میگرفت در صورت کی مهدوی کیا با اون سابقه درخشان اینقدر خاکی بود که آدم از صحبت کردنش کیف میکرد
  • سید احسان ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    استقلالیا بدترن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس