کد خبر 355759
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص تحصن دو ساعته محمد نوری زاد در صحن پاستور گفت: برخی بدشان نمی‌آید که دستگیر شوند، در هر صورت برخورد با وی به تشخیص نیروهای امنیتی بستگی دارد.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در هفتاد و یکمین نشست خبری خود در خصوص تحصن دو ساعته محمد نوری زاد در صحن پاستور گفت: برخی بدشان نمی‌آید که دستگیر شوند، در هر صورت برخورد با وی به تشخیص نیروهای امنیتی بستگی دارد.

وی در خصوص کارمزدهای دستگاه‌های کارتخوان و ورود مدعی‌العموم در این زمینه گفت: فعلاً خود دولت در حال بررسی موضوع است و گفته‌اند بانک مرکزی این اقدام را اجرایی نکند تا شاید به راه حلی برسند که هم قانونی باشد و هم مشکل برطرف شود.

معاون اول دستگاه قضایی در خصوص پرونده پتروشیمی گفت: این پرونده همچنان در حال بررسی است و اختلاف نظر وجود دارد و منجر به نتیجه نهایی نشده است.

وی ادامه داد: در این پرونده عده‌ای معتقدند که بنزین‌ها آلوده و سرطان‌زا است اما در مقابل عده‌ای دیگر این خبر را تکذیب می‌کنند، در هر صورت اگر بنزین‌ها آلوده باشد برخورد می‌شود و اگر هم آلوده نباشد چون تشویش اذهان عمومی صورت گرفته طرف مقابل باید پاسخگو باشد.

محسنی اژه‌ای در خصوص فراورده‌های گوشتی ناسالم اظهارداشت: وزیر بهداشت در این موضوع بسیار حساس هستند و اقدامات خوبی را انجام داده‌اند. بحث سلامت بحثی بسیار مهم است و هر موضوعی که به سلامت جامعه بر می‌گرددد چه امر تغذیه باشد و چه غیر تغذیه ، اگر چنانچه موارد خاصی باشد که احساس کنند قانون بازدارندگی لازم را ندارد باید اعلام کنند تا تسریع در رسیدگی صورت گیرد و اگر لازم باشد لایحه‌ای داده شود.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در هر صورت قوه قضاییه آماده همکاری با وزارت بهداشت است چرا که این مسئله از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس