حبيب كاشاني با انبوهي از بدهي‌ها و شكست‌ها پرسپوليس را به مدير بعدي تحويل داد و حالا با آن سابقه مدير تيم اميد شده و افشين قطبي هم مي‌آيد تا باز تجربه تلخ شكست در انتخابي جام جهاني و جام‌ملت‌هاي آسيا را با تيم اميد تكرار كند.

به گزارش مشرق، روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: چندي پيش نوشتيم كه شكست‌هاي فوتبال پايه هيچ راه فرار و گريزي ندارد، نوشتيم كه مسئولان فوتبال و منتقدان فقط دنبال اين هستند كه برخي آدم‌هاي رأس كار را عوض كنند تا مثلاً به خيال خود شوك مثبتي به اين پيكر نيمه جان وارد نمايند. و باز نوشتيم كه قرار نيست كاري بنيادي و پايه‌اي براي فوتبال پايه صورت گيرد و بنا‌ به اين دلايل نمي‌توان اميد داشت كه تغييري انجام شود و اين شكست‌ها پلي شود به سوي پيروزي‌هاي آينده و حضور در المپيك و جام جهاني نوجوانان و جوانان.
 
هفته گذشته فدراسيون فوتبال طي حكمي تأمل‌بر‌انگيز حبيب كاشاني را به عنوان مدير تيم اميد انتخاب كرد تا شاهد يكي ديگر از آن انتصاب‌هاي سؤال‌بر‌انگيز باشيم. مدير عامل چند فصل قبل پرسپوليس هم البته با رويي باز اين سمت را پذيرفت تا باز‌گشت دوباره خود به فوتبال را جشن بگيرد.
 
اينكه حبيب كاشاني با چه رزومه‌اي عهده‌دار مدير تيمي شد كه قرار است آرزوي 38 ساله فوتبال ايران در رسيدن به المپيك را بر‌آورده كند خود جاي سؤال است اما سؤال اصلي ديروز با خبري كه روي خروجي برخي از خبر‌گزاري‌ها قرارگرفت در ذهن‌ها نقش بست. سؤالي كه البته خيلي‌ها از قبل آن را در ذهن خود آماده كرده بودند. ديروز شايعه‌اي در سطح شهر پيچيد مبني بر اينكه با آمدن حبيب كاشاني به تيم اميد، صداي پاي افشين قطبي نيز از نزديك شنيده مي‌شود.
 
لازم به ذكر نيست كه قطبي پرسپوليس كاشاني را دراماتيك‌وار قهرمان ليگ بر‌تر كرد و اين تنها موفقيت او در فوتبال ايران بود، چرا كه قطبي بعد از دايي نتوانست تيم‌ملي را راهي جام جهاني كند و متعاقب آن در جام ملت‌هاي آسيا نيز حرفي براي گفتن نداشت و به اينها اضافه كنيد رها كردن تيم قهرمان ليگ بر‌تر در ميانه‌هاي فصل بعد كه باعث شد افشين قطبي براي هميشه از ذهن‌ها پاك شود.  در طول چهار سال گذشته خبر‌هاي جسته و گريخته‌اي از شكست‌ها و پيروزي‌هاي قطبي در ليگ ژاپن روي خروجي يك خبر‌گزاري خاص ديده مي‌شد اما حالا و با مديريت دوباره حبيب كاشاني نام قطبي پر‌رنگ‌تر از قبل ديده مي‌شود.
 
اينكه افشين قطبي به جاي نلو وينگادا هدايت تيم اميد را به عهده بگيرد بسيار محتمل است، چرا‌كه مرد پرتغالي اين روز‌ها هم مغضوب كميته ملي المپيك است و هم مورد غضب وزارت ورزش، هر چند كفاشيان لبخند مي‌زند و مي‌گويد با او تازه سلام عليك كرده‌ايم اما آمدن حبيب كاشاني و مخالفت‌هاي زياد باعث مي‌شود كه همه منتظر جدايي وينگادا از تيم اميد باشيم.
 
نگراني درست همين جاست. قبلاً گفتيم كه اين انتقاد‌ها فايده‌اي ندارد، چون آخر آن به حضور آدم‌هاي تكراري و امتحان پس داده مي‌انجامد و امروز شاهد اين هستيم كه اين ادعا كم‌كم رنگ حقيقت به خود مي‌گيرد و ثابت مي‌شود. حبيب كاشاني با انبوهي از بدهي‌ها و شكست‌ها پرسپوليس را به مدير بعدي تحويل داد و حالا با آن سابقه مدير تيم اميد شده است. افشين قطبي هم مي‌آيد تا باز تجربه تلخ شكست در انتخابي جام جهاني و جام‌ملت‌هاي آسيا را با تيم اميد تكرار كند.  اينكه اين آدم‌هاي تكراري قرار است چه چيزي به فوتبال ايران بدهند سؤالي است كه مسئولان فوتبال بايد پاسخگوي آن باشند كه البته اميدي به شنيدن آن نيست ولي اينقدر مطمئن هستيم كه فوتبال ايران با اين دور تسلسل و باطل تا سال‌ها به جايي نخواهد رسيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزاد ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    حداقل از وینگادا خیلی بهتره الکی شلوغش نکنید قاطع ترین قهرمانی تاریخ لیگ و زیباترین فوتبال رو زمان افشین قطبی میدیدیم
  • سالار ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مشرق جان واقعا نویسنده هات خاصن الان هدفت کوبوندنه، باشه ولی هیچ کس یادش نرفته که قطبی چند تا بازی آخر انتخابی جام جهانی رو مربی شد و در ضمن تو جام ملت های آسیا با 3 تا برد متوالی و ی باخت مقابل کره اونم تو وقت اضافه حذف شدیم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس