کد خبر 355102
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای از کشته شدن ۶۰ نفر از عناصر تکفیری داعش در حملات هوایی امروز ارتش به مواضع این گروه تروریستی در مرکز استان الانبار خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، وزارت دفاع عراق روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که 60 نفر از عناصر تکفیری داعش در حملات ارتش به مواضع این گروه در شهر الرمادی مرکز استان الانبار کشته شدند.

در این بیانیه آمده است: نیروی هوایی عراق امروز با هماهنگی مرکز اطلاعات نظامی چهار موضع داعش را هدف قرار داد که در پی ان 60 نفر از عناصر تکفیری از پای درآمدند و علاوه بر آن انبار مهمات و سلاح آنها در مناطق «الکیلو خمس، البو ریشه، البو ذیاب و التامیم» الرمادی تخریب شد.

وزارت دفاع عراق روز شنبه همچنین اعلام کرد که 25 نفر از عناصر تکفیری داعش در جنوب تکریت در حملات هوایی ارتش عراق به هلاکت رسیدند و انبار مهمات آنها منهدم شد.

افراد داعش در سه هفته گذشته، حملات شدید و هماهنگ‌ شده‌ای را علیه پایگاه‌های ارتش و نیروهای امنیتی در محیط دو شهر الفلوجه و الرمادی استان الانبار انجام دادند به گونه‌ای که برخی از منابع خبری عراق گزارش دادند که گروه تکفیری داعش در آستانه تصرف کامل استان الانبار عراق قرار دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    الحمد الله
  • حسین ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    الحمد الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس