کد خبر 355073
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

به دنبال انتشار اخباری در رسانه‌های پاکستان مبنی بر درگیری مرزی میان نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، منابع پاکستانی مدعی شدند سفیر کشورمان در اسلام‌آباد به وزارت امور خارجه پاکستان احضار شده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «داون» پاکستن دقایقی پیش از احضار «علیرضا حقیقیان» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد به وزارت امور خارجه این کشور خبر داد.

در گزارش این رسانه پاکستانی به نقل از منابع دیپلماتیک در پاکستان آمده است: مقامات وزارت امور خارجه پاکستان اعتراضات شدید خود را درباره آنچه آن‌ها درگیری مرزی میان نیروهای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان می‌خوانند، به سفیر کشورمان ابراز کرده‌اند.

گزارش داون حاکی از آن است که مقامات وزارت امور خارجه پاکستان از حقیقیان خواسته‌اند تا در مورد این حادثه و چهار مجروح پاکستانی آن تحقیق کرده و نتایج آن را اعلام کند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که رسانه‌های پاکستانی از صبح روز گذشته مدعی شده‌اند که نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران به سمت نیروهای مرزی پاکستان شلیک کرده که در این درگیری‌ها یک نیروی پاکستانی کشته و 3 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین برخی از منابع از شهادت 2 نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در این درگیری‌ها خبر داده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    همۀ آتیشا از گور پاکستان بلند میشه
  • جواد ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    این پاکستان آشغال داره برا ما ادم میشه باید بزنن لهش کنن انصافا اگه چنین اتفاقی هم افتاده باشه باید از مسئولین مرزی کشور تشکر کرد
  • joonoob ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    به درک که پاکستانی ها کشته و زخمی شدن میخوان بیشتر دقت کنن مگه چند بار بهشون تذکرداده شد. مجددا" بزنیدشون تا از خواب تروریستی بیداربشن...
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    مسولین کشور یک نگاه به درون شهرها بیندازید . ببینید چند پاکستانی در حال گدایی در شهرها هستند و در روز چند میلیون دلار ارز از کشور خارج می کنند. این افراد چگونه و چطور وارد کشور می شوند. لطفا توضیح دهید.؟؟؟
  • amir ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    پاكستان غلط كرده
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    جلوی مرزتونو بگیرید تا وحشی های تندرو نیان مرزبانای ما رو بکشن
  • علیرضا ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    مرز پاکستان شده اتوبان.هر چی کثافت و میکروب وویروس هست از همین مرز و توسط متکیدیان ّپاکستانی وارد کشور میشه. باید جلوی اینها گرفته بشه .فصل برداشت محصول تو شهر ما پر میشه از گداهای پاکستانی.نامردا سر مرزها جوونامونو شهید میکنن و تو کشور میان گدایی و دزدی و هیچکس هم جلوشونو نمیگیره.
  • محمد ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    همین پاکستان اگر حواسشو جمع میکرد امثال طالبان و عبدالمالک ریگی و... داخل کشورشون رشد نمیکردن الان داعشم داره تو پاکستان شدیدا فعالیت میکنه..به دولت پاکستان نمیشه اعتماد کرد همین دو سه ماه پیش بود که طرح کمک به عربستان در حمله به یمن توی مجلسشون مطرح شده بود..اوناهم ترسو و حامی تروریستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس