کد خبر 355005
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

فردی که با آبمیوه‌های مسموم، قربانیان خود را بیهوش و اموالشان را به سرقت می‌برد دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، روز بیست و هشتم تیر  ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 113 بازار به مأموران اعلام کرد که کلیه اموالش به شیوه بیهوشی و در داخل پارک شهر به سرقت رفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف به شیوه بیهوشی، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی، به کارآگاهان گفت: روز گذشته در قسمت باغ پرندگان داخل پارک شهر نشسته بودم که فردی حدوداً 60 ساله، کنار من نشست و شروع به صحبت درباره گرمی هوا کرد؛ پس از دقایقی و به بهانه گرمی هوا، دو عدد نوشیدنی خرید و یکی از آنها را به من داد؛ چند دقیقه‌ای در کنارم نشست و درباره موضوعات مختلف با هم صحبت کردیم تا اینکه این شخص خداحافظی کرد و از من جدا شد؛ پس از رفتن این شخص بود که برای رفع تشنگی، مقداری از نوشیدنی را خوردم و پس از آن متوجه هیچ چیزی نشدم؛ پس از به هوش آمدن، خودم را در بیمارستان دیدم و در زمان ترخیص متوجه شدم که تمامی وجه نقد همراهم (مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان)، گوشی تلفن همراه، دو عدد انگشتر فیروزه به ارزش 400 هزار تومان و ... به سرقت رفته است.

سارقی که قربانیانش را بیهوش می‌کرد+عکس

پس از این اتفاقات و بیش از دو ماه بعد از این حادثه مالباخته در ساعت 6 بعد از ظهر هفدهم مهر، در حین تردد در داخل پارک شهر، موفق به شناسایی فردی می‌شود که چند ماه پیش اقدام به دادن نوشیدنی مسموم به وی کرده بود؛ بلافاصله مالباخته به مأموران کلانتری 113 بازار مراجعه و موضوع را به آنها اعلام می‌کند که با راهنمایی وی، سارق شناسایی، دستگیر و در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم «محرم . ط» (61 ساله) با داشتن 11 سابقه دستگیری به اتهام جرایم مختلف سرقت، کلاهبرداری و موادمخدر، در اظهارات اولیه خود، منکر هرگونه سرقت به عنف به شیوه بیهوشی شد اما در ادامه، با شناسایی دو مالباخته دیگر که آنها نیز به همین شیوه و شگرد توسط متهم مورد سرقت اموال قرار گرفته بودند به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت اموال و وجوه نقد مالباختگان اعتراف کرد.

وی در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌های خود به کارآگاهان گفت: حدود یک سال پیش داخل پارک نشسته بودم که شخصی 40 ساله نزدیکم نشست و پس از دقایقی با من طرح دوستی ریخت؛  هنوز مدت زیادی از آشنایی ما دو نفر نگذشته بود که این شخص برای هر دو نفرمان نوشیدنی خرید و هر دو نوشیدنی‌های خود را خوردیم اما به محض اینکه من نوشیدنی را خوردم، بیهوش شدم و پس از چند ساعت مجدداً به هوش آمدم؛ به خاطر آنکه پول [و یا اموال با ارزش دیگری از قیبل گوشی تلفن همراه و ...] نداشتم، چیزی از من سرقت نشده بود اما از آن زمان تصمیم گرفتم تا بدین شیوه و شگرد و با استفاده از نوشیدنی مسموم سرقت کنم.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت‌های به عنف با استفاده از نوشیدنی‌های مسموم، سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همچنین مالباختگان و شکات احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان 15 خرداد – جنب کلانتری 113 بازار مراجعه کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    قطع ید
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    ۱۱ بار دستگیری و باز هم خلاف کردن و این یعنی بیمار بودن سیستم قضایی و پلیسی ما که باید برای یک نفر 12 بار هزینه بشه .... البته احتمالا به این آمار اضافه هم خواهد شد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس