کد خبر 354965
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

میوه‌های پاییزی هر کدام خواص ویژه و منحصر به فرد خود را دارند. در این میان خواص سیب و کدو تنبل در فصل پاییز تشریح می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، میوه‌های پاییزی هر کدام خواص ویژه و منحصر به فرد خود را دارند. در این میان ما در فصل پاییز به دو مورد از آنان اشاره می‌کنیم:

سیب

خواص و ویتامین C موجود در سیب باعث نوسازی سلول‌های پوست و درخشندگی پوست می‌شود. همچنین، ویتامین B موجود در آن باعث تسکین التهاب می‌شود. ماسک سیب باعث کشیدگی و رفع چین و چروک پوست می‌شود.

برای اساس باید سیب را خرد و ریز ریز کنید و سپس آن را با دو قاشق عسل خوب مخلوط کنید و سپس روی پوست صورت خود بمالید و بعد از 10 الی 15 دقیقه صورت خود را با آب گرم به‌طور کامل شست و شو دهید.

کدو تنبل

ویتامین‌های A  و C وE  موجود در کدو تنبل به رفع چین و چروک پوست کمک زیادی می‌کنند. همچنین، کاروتن بتای موجود در کدو تنبل باعث روشنی پوست و درخشندگی آن می‌شود. ماسک صورت کدو تنبل به زیبایی پوست کمک زیادی می‌کند.

برای این اساس به اندازه یک فنجان و نیم کدو تنبل را خرد و ریز کنید و سپس با یک چهارم فنجان ماست مخلوط کنید و یک قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون به آن اضافه کنید و روی پوست صورت خود به مدت 10 دقیقه قرار دهید. این مخلوط باعث تمیزی و پاکسازی پوست شما و درخشندگی آن می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس