کد خبر 354209
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

تارنمای مجله تاور در گزارشی نوشت گردهمایی بازرگانان ایرانی و اروپایی که قرار است امروز و فردا (چهارشنبه - پنجشنبه) در لندن برگزار شود، نمونه ای از کمرنگ شدن تحریم های غرب علیه ایران و ورود به دوران پساتحریم است.

به گزارش مشرق، این مجله افزوده است: گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، نشان می دهد که در همایش ایران و اروپا قرار است شرکت های اروپایی فعال در زمینه های حقوقی، مخابرات، سرمایه گذاری و حتی حراجی های هنری حضور داشته باشند و هدف همایش نیز این است که راه های 'انتقال سرمایه به ایران در دوران پساتحریم' بررسی شود.

'تاور' با اشاره به اینکه وزیران خارجه پیشین کشورهای انگلیس و فرانسه نیز قرار است در گردهمایی لندن حضور یابند، نوشت: چندی پیش خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که اروپایی ها به آهستگی می کوشند واردات گاز را از ایران افزایش دهند. یک هفته بعد، همین خبرگزاری خبر داد که ایران قصد دارد تولید فولاد خود را در یک دهه آینده تا چهار برابر افزایش دهد و بخش عمده ای از آن را صادر کند.

تقریبا در همین زمان ها بود که دستگاه قضایی انگلیس ، اموال مسدود شده شرکت ملی نفت کش ایران را آزاد کرد.

مجله تاور که خود را 'منبع انگلیسی زبان اخبار اسراییل و خاورمیانه' معرفی می کند، در پایان این نوشته ابراز نگرانی کرد که کاهش تحریم ها، غرب را از اهرمی که در گفت و گوهای هسته ای با ایران دارد، محروم کند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس