از سامانه شبیه سازی آر پی جی و نارنجک دستی در کرمان رونمایی شد

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از سامانه شبیه سازی آر پی جی و نارنجک دستی با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، نماینده مردم کرمان و جمعی از فرماندهان و مسئولین استان در مجتمع آموزشی امام علی (ع) پلیس کرمان در آخرین روز هفته نیروی انتظامی به بهره برداری رسید.

 در این مراسم سرهنگ " خسرو کیاشهری" معاون تربیت آموزشی فرماندهی انتظامی استان کرمان به تشریح ویژگی های این سامانه و مزایا استفاده از این دستگاه برای آموزش مامورین پرداخت و گفت: این سامانه برای اولین بار در اختیار کرمان قرار گرفته است .

 کیاشهری اظهار کرد: از انجا که مقام معظم رهبری سال جاری را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند سعی بر این شد با استفاده از این گلوله ها که قیمتی مناسب نسبت به گلوله اصلی دارند به مامورین ناجا آموزش داده شود.

 وی تصریح کرد: سردار "رفيع نيا" ، معاون تربيت و آموزش ناجا و سرهنگ "عزيز آبادي" مخترعان اين سامانه هستند و با تعامل و مساعدت هاي بعمل آمده ، اين سامانه به منظور بهره برداري و آموزش در اختيار فرماندهي انتظامي استان كرمان قرار گرفت.

رونمایی از سامانه شبیه سازی «آر پی جی» و «نارنجک دستی» در کرمان + عکس

رونمایی از سامانه شبیه سازی «آر پی جی» و «نارنجک دستی» در کرمان + عکس

 کیانهشری ادامه داد: اين سامانه اولين سامانه شبيه ساز دوش پرتاب كشور است كه توسط اين دو عزيز اختراع شده و در دو حوزه RPG7 و نارنجك انداز كاربرد دارد.

رونمایی از سامانه شبیه سازی «آر پی جی» و «نارنجک دستی» در کرمان + عکس

رونمایی از سامانه شبیه سازی «آر پی جی» و «نارنجک دستی» در کرمان + عکس

 معاون تربيت و آموزش پليس كرمان اظهار کرد: به صرفه بودن و بي خطر بودن اين سامانه از مهمترين مزاياي آن در مقايسه با كار با نمونه سلاح جنگي و شليك در فضاي واقعي است كه در موقيعيت كنوني و تحريم هاي اعمال شده از سوي استكبار، متخصصان غرور آفرين ميهن عزيز اسلامي تواستند ان را طراحي و اجرا نمايند.

 وي خاطر نشان کرد: كاربران اين سامانه در زمان استفاده از آن ، تمام اقدامات لازم براي شليك به هدف را انجام داده و فضاي شليك ، قدرت انفجار و صداهاي طراحي شده بر روي اين سامانه ، با شليك واقعي ، به جز بي خطربودن ان ، تفاوتي ندارد و اميدواريم با اموزش فراگيران ، بتوانيم در عمل نيز با خطاي صفر، بيشترين بهره را از آن ببريم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس