کد خبر 353255
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

کاپیتان پیشین تیم ملی پرتغال به مقایسه میان هموطن خود در رئال مادرید و همتای آرژانتینی وی در بارسلونا واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش مشرق، لوئیز فیگو اعتراف کرد که انتخاب میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان برترین‌ بازیکن فوتبال جهان کار سختی است و اینکه در واقع هیچ یک از آنها را نمی‌توان بهترین بازیکن دنیا دانست.

رونالدو در این فصل با 19 گلی که در 11 بازی‌اش برای رئال مادرید به ثمر رسانده در شرایطی ایده‌آل قرار دارد در حالی که لیونل مسی در پستی متفاوت از همیشه تنها 7 گل زده  و 7 پاس گل هم داده است. این مسئله سبب شده تا بهانه‌ دیگری برای رسانه‌های جهت مقایسه این 2 بازیکن که به احتمال فراوان در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلای 2014 فیفا هستند، ایجاد شود.

فیگو هم یکی از کسانی بود که مخاطب این سوال واقع شده است. او در پاسخ به این پرسش به نشریه آبولای پرتغال گفت: مسی یا رونالدو؟ بهترین بازیکن دنیا من هستم. این طوری من در حق کسی اجحاف نکرده‌ام.

فیگو افزود: واقعیت این است که میان 2 بازیکن برتر حال حاضر دنیا نمی‌شود مقایسه کرد چون کار بسیار سختی است. اگر یکی را انتخاب کنی دیگری را نادیده گرفته‌ای و ضعیف بودن او را تصدیق کرده‌ای که درست نیست به همین دلیل من ترجیح می‌دهم که هیچ یک از آنها را انتخاب نکنم چون هر دوی آنها بسیار خوب هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس