کد خبر 353132
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: در بررسی سوابق و سوءپیشینه متهم به هویت معلوم 33 ساله معلوم شد وی سابقه دار بوده است؛ همچنین در بازجویی های بعمل آمده متهم ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بود ولی با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به 10 فقره سرقت خودرو و وسایل داخل در سطح شهرستان تبریز اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم داخلی خودرو با بیش از 10 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ صابر عباس‌زاده با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی آن و رها کردن خودرو بصورت بلاصاحب در خیابانهای اطراف شهر، طی چند روز گذشته در سطح شهرستان تبریز موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عباس‌زاده افزود: در همین راستا با وصول پرونده‌ای همراه با متهم از کلانتری 18 کلانشهر تبریز مبنی بر اینکه سارق را در حین سرقت یکدستگاه خودرو پراید دستگیر کرده‌اند، بخاطر حساسیت موضوع، پرونده به اداره مبارزه با سرقت ارجاع داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در بررسی سوابق و سوءپیشینه متهم به هویت معلوم 33 ساله معلوم شد وی سابقه دار بوده است؛ همچنین در بازجویی های بعمل آمده متهم ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بود ولی با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به 10 فقره سرقت خودرو و وسایل داخل در سطح شهرستان تبریز اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: کلیه صحنه‌های سرقت توسط متهم بازسازی شد و مالباختگان نیز شناسایی شدند که در این راستا یک نفر مالخر به هویت معلوم 35 ساله شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم اموالی از قبیل رینگ، ضبط پخش و باند و ... کشف و ضبط شد که کلیه اموال کشف شده به مالباختگان مسترد داده شد.

سرهنگ عباس‌زاده خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس