کد خبر 352959
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد بازگشت محمد رویانیان به این باشگاه صددرصد شایعه است.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین ابتدا درمورد اردوی پرسپولیس در کیش گفت: اردوی بسیار خوبی است و بازیکنان به طور کامل از این اردو استفاده می‌کنند. تمرینات بدنسازی و تاکتیکی به صورت مرتب انجام می‌شود و بازیکنان کاملاً در اختیار کادر فنی هستند. امیدوارم تا شروع دوباره لیگ، تیم ما به شرایط بهتری برسد.

وی در خصوص بحث حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس و اینکه آیا حضور بانگورا در این تیم منتفی شده است، خاطرشان کرد: حضور این مهاجم در تمرینات پرسپولیس هنوز منتفی نشده و کادر فنی منتظر است تا این بازیکن به تهران بیاید. البته دو گزینه دیگر برای تقویت خط حمله مدنظر قرار گرفته‌اند که اروپایی هستند و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

خوردبین در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس امسال می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توانم جواب این سؤال را بدهم و بگویم که مدعی قهرمانی خواهیم بود یا خیر. من معتقدم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و از طرفی باید به کادر فنی زمان داد، چون زمان زیادی از تغییرات پرسپولیس نگذشته است. در نیم فصل دوم راحت‌تر می‌توانم به این سؤال جواب بدهم.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به شایعات چند روز اخیر مبنی بر بازگشت محمد رویانیان به این باشگاه، تأکید کرد: من هم این شایعات را در روزنامه‌ها خوانده‌ام ولی فکر می‌کنم بازگشت او صددرصد شایعه است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    بد بخت پرسپولیس برای رهایی از لجن دست و پا میرنه
  • سیاه ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    بدبخت قیافه سه در چهارته اشغال
  • سیروس ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    آقایان تنها دعای مااین است که روزی پرسپولیس از دست شما نجات پیدا کند ازدست کسانی که از این تیم به خانه های ان چنانی وماشینهای لوکس رسیدند وتیم نیمه جان پرسپولیس رادوباره به لجن زار دارو دسته پروین وامثالهم سپردند
  • محمدرضا1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    بدبخت خودتی که هنوز یاد نگرفتی به سرورت توهین نکنی
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    میه واضحتر نظر بدی ماهم بفهمیم
  • ضد استقلال ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    پرسپولیس همیشه سروره. بدونید پرسپولیس امسال جام میگیرد مطمئن باشید.امسال پرسپولیس بدون بازیکنان معروف خوب نتیجه گرفته با درخشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس