کد خبر 352888
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

آقای گل سابق لیگ گفت: کاپیتان هستم و می خواهم در بحران تیمم را جمع کنم و شاید گاهی از گلزنی غافل می‌شوم ولی سعی می کنم همیشه خود را به عنوان مدعی نگه دارم.

به گزارش مشرق، تیم پدیده خراسان اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند. حضور این تیم سبب شد بازهم شهر مشهد میزبان مسابقات مهم باشگاهی باشد. غلامرضا عنایتی مهاجم مشهدی و کهنه‌کار لیگ برتر نیز در ابتدای فصل به تیم شهرش پیوست؛ تیمی که در اوایل فصل واقعا پدیده بود. عنایتی در مورد وضعیت این تیم اعتقاد دارد که باید به آنها فرصت داده شود.

آقای گل سابق لیگ البته همچنان به‌دنبال تکرار این عنوان است و قصد دارد ضمن کمک به تیم پدیده بازهم در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. وی همچنین حضور کریمی را در کادر فنی تیم ملی خوب ارزیابی می کند ولی امیدوار است ذهنیت مردم نسبت به جادوگر فوتبال مان عوض نشود!

 وضعیت تیم پدیده چگونه است؟
باید به پدیده فرصت داد.تیم ما خوب نتیجه گرفت و توقعات بالا رفت شاید اگر ما آن همه نتایج خوب نمی گرفتیم حالا اینقدر انتقاد به ما وارد نمی شد به هر حال باید به ما فرصت داد چرا که تیم خوبی داریم.

 شما در این تیم نقش مهمی دارید. آیا به‌دنبال آقای گلی هم هستی؟
سعي کردم با تمام توانم در خدمت تيم باشم و از لحاظ روحی و روانی هم کمک کنم. اما فشار کار بسیار بالاست. من کاپیتان هستم و می خواهم در بحران تیمم را جمع کنم. شاید گاهی از گلزنی غافل می‌شوم ولی سعی می کنم همیشه خود را به عنوان مدعی نگه دارم.

 نظر شما در خصوص دستیاری علی کریمی در تیم ملی چیست؟
حضور کریمی در تیم ملی اتفاق خوبی است ولی امیدوارم اعتبار کریمی آسیب نبیند. او بزرگ است و هواداران زیادی دارد. قطعا می‌تواند به تیم ملی از نظر روحی کمک کند ولی باید مراقب باشد ذهنیت مردم همچنان در موردش مثبت بماند.

منبع: روزنامه آرمان امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس