کد خبر 352874
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روندی که آمریکایی‌ها در مبارزه با گروهک تروریستی داعش در پیش گرفته‌اند این‌قدر مسخره است که خودشان نیز باور ندارند.

به گزارش مشرق، دریادار علی فدوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان دشتی، اظهار کرد: روندی که آمریکایی‌ها در مبارزه با گروهک تروریستی داعش در پیش گرفته‌اند این‌قدر مسخره است که خودشان نیز باور ندارند.

وی با اشاره به ائتلاف آمریکا با برخی از کشور‌ها در مبارزه با داعش تصریح کرد: روندی که با تفکر انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در سوریه و عراق برقرارشده این تفکر در برابر تمام خباثت‌ها مانند داعش ایستادگی و آن‌ها را محو می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه تفکر نظام اسلامی سبب ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شده است، گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که غیر از تفکر انقلاب اسلامی، تفکر امام خمینی (ره) و تفکر امام خامنه‌ای می‌تواند دربرابر آن‌ها بایستند برای اینکه عقب نمانند اعلام کردند که ما می‌خواهیم مبارزه کنیم.

دریادار فدوی با اشاره به اینکه تفکر انقلاب اسلامی و بسیجی در سوریه و عراق تمام خباثت‌ها را محو می‌کند گفت: روندی که با تفکر انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در سوریه و عراق برقرار شده این تفکر در برابر تمام خباثت‌های مانند داعش ایستادگی و آن‌ها را محو می‌کند.

وی با اشاره به ارزش‌های والای شهدا و نقش مهم این ارزش‌ها در جامعه خاطرنشان کرد: ارزش‌های شهدا هر جا که باشد، اثر وجودی آن‌ها نمایان می‌شود و همه از وجود شهدا روزی می‌خورند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به توان رزمی نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام هر روز بر استطاعت خود افزودند و اکنون با اقتدار در برابر همه ترفندهای دشمنان ایستاده است.

دریادار فدوی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از استطاعت رزمندگان جمهوری اسلامی مطلع نیستند، گفت: آنان بخشی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی می‌دانند چراکه جمهوری اسلامی به توانمندی بالایی دست پیدا کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس