کد خبر 352823
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه دوری از مسائل حاشیه‌ای و سیاست‌زدگی خواسته دانشجویان از وزیر علوم آینده است، گفت: رئیس جمهور فردی را برای وزارت علوم معرفی کند که دانشگاه را جولانگاه عناصر فتنه نکند.

به گزارش مشرق، سیدرضا هاشمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت:از آنجا که باید هرچه سریع‌تر وزیر علوم مشخص شود، از رئیس جمهور می‌خواهیم در معرفی وزیر علوم نظر نمایندگان مجلس و جامعه دانشگاهی را هم لحاظ کند.

وی ادامه داد: فرجی دانا وزیر سابق علوم برخی ویژگی‌هایی داشت که باعث استیضاح وی شد. حال رئیس جمهور باید فردی را برای این وزارتخانه معرفی کند که ویژگی‌های منفی فرجی دانا را نداشته باید.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: روحانی فردی را برای وزارت‌ علوم معرفی کند که بدور از مسائل حاشیه‌ای بدنبال پیشرفت علمی دانشگاه‌ها باشد. همچنین دانشگاه را جولانگاه عناصر فتنه نکند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه نجفی گزینه مناسبی برای وزارت علوم نیست، گفت: با توجه به ویژگی‌های منفی که نجفی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش داشت، همان موارد برای تصدی وزارت علوم نیز اهمیت دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس