کد خبر 352702
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه تروریستی امروز صبح سراوان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به حادثه تروریستی امروز صبح شهر مرزی سراوان گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این حادثه تروریستی را در جلسه آتی خود بررسی و مورد پیگیری قرار خواهد داد.

وی افزود: پیش از این نیز کمیسیون امنیت ملی مجلس جلساتی را با حضور مقامات وزارت کشور در خصوص امنیت مناطق مرزی سراوان برگزار کرده و مقامات وزارت کشور گزارشات خود را در این ارتباط به کمیسیون ارائه کرده‌اند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا تذکرات لازم در خصوص نفوذ تروریست‌ها به کشور از خاک پاکستان را به این کشور بدهد و البته ما خود از طریق امنیتی و سیاست خارجی این موضوع را مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

آصفری خاطرنشان کرد: جریانات تروریستی باید از سرنوشت ریگی و برادرش درس بگیرند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران برخوردی جدی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    ما مگه سپاه قدس نداریم که ماموریت ها برون مرزی انجام میده خوب این چند تا نخاله رو از بین ببرن دیگه
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    قوم بلوچ تا زمانی که در برابر این جنایات و این گروهک جیش الشیطان سکوت کند ما آنها را نیز شریک و همدست این جنایتکاران میدانیم...........همچنین آقای مولوی عبدالحمید سکوت شما نیز یعنی حمایت از گروهک "لطفا اطلاع رسانی کنید"
  • Sadegh ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    بايستي از سرسري گرفتن موضوع خوداري كرد،راهاي خوبي براي ضربه زدن به اين آدم كشها تو پاكستان وجودداره،نبايداونارو به حال خودشون گذاشت بايدبا حملات پي در پي فرصت تجديدقواوطراحي حمله مجددروازشون صلب كرد
  • ایرانی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    اولادر جواب دوست عزیزم که خطاب به بلوچها سخن گفتن عرض میکنم یه جوری میگی بلوچها که انگار ایرانی نیستن شهید ندادن تو این خاک زندگی نمی کنن نه برادر عزیزم گفتن همین حرفها اتحاد انسجام این خاک عزیز رو به خطر میندازه.تمام ایران متعلق به تک تک نژادهای ساکن در ان است .موفق باشی دوستم.یک ایرانی از شمال کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس