کد خبر 352462
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

پدر دکتر حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و شهیدان «علیرضا و حسن تامینی» دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی کشور،جهاددانشگاهی استان گیلان و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان گیلان در پی درگذشت پدر دکتر حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و شهیدان علیرضا و حسن تامینی در اطلاعیه های جداگانه ای با ابراز همدردی با نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ،مصیبت وارد به دکتر تامینی و خانواده ایشان را تسلیت و این ضایعه را جبران ناپذیر دانسته برای بازماندگان آن مرحوم آرزوی صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت نمودند.

استاندار گیلان نیز در اطلاعیه‌ای مصیبت وارده بر نماینده رشت و عروج ملکوتی پدر گرامی شهیدان تامینی را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است:درگذشت مرحوم حاج مرتضی تامینی ، اسوه صبر و فداکاری و پدر شهیدان حسین وعلیرضا تامینی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

به یقین یاد و خاطره چنین پدرانی که عزیزترین و ناب‌ترین سرمایه‌های حیات خود را در راه اسلام تقدیم کردند، در صفحه زرین افتخارات ملت ایران برای همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به مردم شهیدپرور گیلان ،جنابعالی و خانواده محترمان از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم

پدر شهیدان تامینی در روستای لیچا از توابع لشت نشاء شهرستان رشت زندگی می‌کرد و مراسم تدفین وی بر دوش سیل عظیم مردم شهرستان رشت تا خانه ابدی بدرقه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس